Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske @russinbulle borde förklara sig..?
För att kunna fånga racerråttor juuuuuuDansksvensk gårdshund korsad med italiensk vinthund.... Whyyyyyy.....
Mycket hund för pengarna här!
Har nio stycken stora blandrasvalpar som är leverans klara 28/4. Det är sju raser i dom shäfer/labbe/grand/bordercollie/bernensennen/herdehund/aussie.
Men de missade pudeln så det kommer nog att bli en del allergier i familjerna som köper valparna...
Alltså. Det där med att göra om samma kombination igen, varför? Då tänker jag på raser där det finns flertalet vettiga kavaljerer, men "vi tyckte det blev så bra att vi gör om det" används som argument?
Ok om man verkligen får till en sån där drömkombination där valparna blir superduperbra. Men om valparna från föregående kull inte ens har passerat året och alltså inte ha röntgats, gjort mentaldel eller egentligen någonting..? Nu har jag sett detta så många gånger att jag antagligen inte kan vara tyst nästa gång jag stöter på det
Man måste inte avla på sina hundar.
Så klart man måste! Hur ska man annars få en likadan som den man har??? Förstår inte...Man måste inte avla på sina hundar.
Anmäl tik/hanhundsägare till SKK.Jag var lite cheeky och frågade om namnet på den där lilla Chihuahuapappan... Det fick de inte ge ut. Oväntat. Betyder att den som äger pappan medvetet kringgår SKK's regler och inte vill bli anmäld. Ingen tjuvparning här inte.
Det var hela poängen med att försöka lirka fram pappans namn, men utan det vet jag inte hur jag ska anmälaAnmäl tik/hanhundsägare till SKK.
Det stod inte i annonsen, och nu tror jag att de vet att jag inte är intresserad av en valp på riktigt, så de skulle nog inte svara om jag frågade. Kanske någon annan kan? Jag kan absolut anmäla om jag vet om namn.Vad heter tikens ägare?