Det där är mer red pointsSvart med tan är snyggast
Jag gillar när den är klar och slät, men ljusare. Typ @Migo 's Struten
Men jag är ju färgnörd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är mer red pointsSvart med tan är snyggast
StrutenDet där är mer red points
Jag gillar när den är klar och slät, men ljusare. Typ @Migo 's Struten
Men jag är ju färgnörd
Brindle vet jag vad det är och sett även hos greyhound och boxer, men vad är brindle points?
Vilken fantastisk bild! Snacka om action!Struten
Struten
Just nu på blocket: flatcoatedretrieverdoodle... 18500 kr, som hittat!
Själv undrar jag mest vad som är fel på fladoodle eller kanske flat-poo
Vilken läckerbit, o sjukt cool bild!!
(OffT: grattis på dagen Migo!)
Vilken fantastisk bild! Snacka om action!
Ja det är min Strut, ser ut som ett våldsamt rovdjur med skärpa och power när han rör sig, och som en efterbliven bebis när han ligger stilla Minspel som ingen annan har han dessutom.
OT men är det någon som vet vilka raser brindle points förekommer hos? Det torde vara ganska ovanligt, jag kan bara komma på corgi (cardigan), border collie och borzoi...
Edit: kom på en till, bullterrier!
"Hej med ett stort tår i ögot måste jag sälja min hund. Säljes endast pga att jag börjar jobba på heltid och inte har någon tig att gå ut med den.
Den är 4Månader gammal en hona som får barn senare.
(Billigare vid snabb affär)"
Stackars valp.
Och jävla oansvariga idioter till ägare.
("amstaff")
Vadå som får barn senare???"Hej med ett stort tår i ögot måste jag sälja min hund. Säljes endast pga att jag börjar jobba på heltid och inte har någon tig att gå ut med den.
Den är 4Månader gammal en hona som får barn senare.
(Billigare vid snabb affär)"
Stackars valp.
Och jävla oansvariga idioter till ägare.
("amstaff")
Jag läste det som att den var dräktig. Mwn nu när jag tänker på det är det inte lite tidigt för att ha löpt och hunnit bli parad??Vadå som får barn senare???
Jag hoppas att personen som skrev annonsen glömt ett "kan". Alltså att tiken inte är kastrerad och kan få valpar i framtiden.Vadå som får barn senare???
Det låter väl inte så sannolikt att en fyramånaders hund skulle vara kastrerad?Jag hoppas att personen som skrev annonsen glömt ett "kan". Alltså att tiken inte är kastrerad och kan få valpar i framtiden.
Vadå som får barn senare???
Nej? Jag skrev ju att jag hoppades att det var ett förtydligande om att hunden inte var kastrerad.Det låter väl inte så sannolikt att en fyramånaders hund skulle vara kastrerad?
Ja, och jag menar att man inte behöver göra det förtydligandet eftersom det är osannolikt att en så ung hund skulle vara kastrerad.Nej? Jag skrev ju att jag hoppades att det var ett förtydligande om att hunden inte var kastrerad.