"Vi har INTE stamtavla, men föräldrarna är båda renrasiga.
De finns i hemmet, med stamtavla."
Så ni är oseriösa buskavlare som antingen avlar på djur som inte ska gå i avel eller inte gjort ens en liten ynka ögonlysning som är SKKs enda krav.
(en av valparna är typ en kopia av Professorn också )
"Mamman är amstaff/dvärgpinsher och pappan är jack russel/terrier."
Mammans blandning var ju lite speciell och pappans är ju bara... Är det en JRT eller en JRT-blandning med annan terrier? "Rolig" blandning det där iaf. Eller inte.
"Labrador, dansk svensk gårdshund, cocker spaniel och tax blandning."
Tjohej så kul kombo detta var då.
"Hon har inga andningsproblem alls. Men ibland snarkar hon lite som en mops ska "
Jag vet ju att det är såhär det ser ut, men varje gång jag blir påmind om att det gått så långt att mopsar "ska" snarka så vill jag bara gråta.
De finns i hemmet, med stamtavla."
Så ni är oseriösa buskavlare som antingen avlar på djur som inte ska gå i avel eller inte gjort ens en liten ynka ögonlysning som är SKKs enda krav.
(en av valparna är typ en kopia av Professorn också )
"Mamman är amstaff/dvärgpinsher och pappan är jack russel/terrier."
Mammans blandning var ju lite speciell och pappans är ju bara... Är det en JRT eller en JRT-blandning med annan terrier? "Rolig" blandning det där iaf. Eller inte.
"Labrador, dansk svensk gårdshund, cocker spaniel och tax blandning."
Tjohej så kul kombo detta var då.
"Hon har inga andningsproblem alls. Men ibland snarkar hon lite som en mops ska "
Jag vet ju att det är såhär det ser ut, men varje gång jag blir påmind om att det gått så långt att mopsar "ska" snarka så vill jag bara gråta.