Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon rättade till det i galoppen. Det var stt hon inte stod 2s längre i halten.Känns som att polskan rider 1,5 s före sin musik.
Kände precis likadant.Åh vilken tur, då har han något att skylla på
PKs program känns gammalt. Har aldrig gillat den här musiken heller för den är så hetsig. Han hade visst ändrat målet till topp 10. Funkar kanske med 80.8%.
Otroligt opepp på att komma tillbaka till SVT och Gunilla efter Mats fantastiska insats
Jag skrev till Sara och berättade hur uppskattad hon var som kommentator. Gör någon nåt bra ska den få veta det tycker jag Hon blev glad och tackade!Undra om man kan kontakt äa max/mats själv och berätta vilket fantastiskt jobb han gjort
Ja det är sant, han är lite mossig. Isabell är också väldigt traditionell men gillar hennes musik bättre. Küren PK har är rätt gammal nu, haft den i många år till Touchdown. Jag gillar inte riktigt Frys musik för att den är så himla klippt.Det speglar väl honom rätt bra? Han är ju rätt traditionell av sig mtp att han helst ridit med hatt. Han är ju inte den som driver sporten framåt direkt. Så programmet kändes rätt mycket som honom. Men nä, musiken är rätt trist!
Men så gillar jag helt andra typer av kürmusik. Mitt favoritprogram är Fry och Glamourdale som har Another one bites the dust i början! Inget jag sett hittills slår det programmet i mina ögon! Superbra musik som matchar hästen perfekt!
Ja det är sant, han är lite mossig. Isabell är också väldigt traditionell men gillar hennes musik bättre. Küren PK har är rätt gammal nu, haft den i många år till Touchdown. Jag gillar inte riktigt Frys musik för att den är så himla klippt.
Har redan gjort det. Skrev till honom på messenger och fick ett fint tack. Tänker att oavsett om en är känd och vi är "ingen" så är beröm aldrig fel! Jag fick typ finaste komplimangen nånsin på insta när jag la ut mina tankar om GPnUndra om man kan kontakt äa max/mats själv och berätta vilket fantastiskt jobb han gjort
Och svt har rättigheterna för os till och med 2032 såg jag...Otroligt opepp på att komma tillbaka till SVT och Gunilla efter Mats fantastiska insats
Uppskattar egentligen grejen med OS på public service men är kvalitetsskillnaden såhär hög betalar jag hellreOch svt har rättigheterna för os till och med 2032 såg jag...