OS i Paris 2024 (dressyr)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh jag ääääälskar Maxima Bella😍! Tycker Sandra Sysojeva rider så himla mjukt och programmet tar hänsyn till hästens ålder. Det är svårt men hon låter ändå hästen glänsa. Utan missarna i galoppen hade hon tagit PK, tycker hon skulle gjort det ändå jag...
 
PKs program känns gammalt. Har aldrig gillat den här musiken heller för den är så hetsig. Han hade visst ändrat målet till topp 10. Funkar kanske med 80.8%.

Det speglar väl honom rätt bra? Han är ju rätt traditionell av sig mtp att han helst ridit med hatt. Han är ju inte den som driver sporten framåt direkt. Så programmet kändes rätt mycket som honom. Men nä, musiken är rätt trist!

Men så gillar jag helt andra typer av kürmusik. Mitt favoritprogram är Fry och Glamourdale som har Another one bites the dust i början! Inget jag sett hittills slår det programmet i mina ögon! Superbra musik som matchar hästen perfekt!
 
Det speglar väl honom rätt bra? Han är ju rätt traditionell av sig mtp att han helst ridit med hatt. Han är ju inte den som driver sporten framåt direkt. Så programmet kändes rätt mycket som honom. Men nä, musiken är rätt trist!

Men så gillar jag helt andra typer av kürmusik. Mitt favoritprogram är Fry och Glamourdale som har Another one bites the dust i början! Inget jag sett hittills slår det programmet i mina ögon! Superbra musik som matchar hästen perfekt!
Ja det är sant, han är lite mossig😁. Isabell är också väldigt traditionell men gillar hennes musik bättre. Küren PK har är rätt gammal nu, haft den i många år till Touchdown. Jag gillar inte riktigt Frys musik för att den är så himla klippt🙈.
 
Ja det är sant, han är lite mossig😁. Isabell är också väldigt traditionell men gillar hennes musik bättre. Küren PK har är rätt gammal nu, haft den i många år till Touchdown. Jag gillar inte riktigt Frys musik för att den är så himla klippt🙈.

Jag tycker att Isabel ofta också har tråkig musik. Men den här senaste som hon har nu med Wendy är rätt trevlig! Så hon har blivit bättre på det i mina ögon.
 
Undra om man kan kontakt äa max/mats själv och berätta vilket fantastiskt jobb han gjort
Har redan gjort det😁. Skrev till honom på messenger och fick ett fint tack. Tänker att oavsett om en är känd och vi är "ingen" så är beröm aldrig fel! Jag fick typ finaste komplimangen nånsin på insta när jag la ut mina tankar om GPn😍
Screenshot_20240804_104638_Instagram.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
44 856
Senast: MiniLi
·
Dressyr Är det inte dags att dressyren också får en egen OS-tråd? Det svenska laget består av Tinne Vilhelmson Silfvén, Patrik Kittel, Juliette...
48 49 50
Svar
999
· Visningar
78 861
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Patella, tips
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp