Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://www.eurodressage.com/2021/09/14/werth-retire-competition-after-2024-paris-olympicsIsabell sa ju för några år sen att Paris blir hennes sista OS. Tror hon ändrat sig
Visst var det någon mer svensk som gick till individuell final? Jag hoppas så att inte PK blir bästa svensk. Han har blivit alldeles för "stor" i Sverige framförallt med tanke på den sviktande hästvälfärden han visar upp. Jag skiter i om han råkade rida lite mindre elakt just den här gången.
Sa jag att det var snyggt? Varför är det sämre att onda angående PK än angående någon av annan nationalitet?Oj vilken inställning ! Snygg ... NOT !
Visst var det någon mer svensk som gick till individuell final? Jag hoppas så att inte PK blir bästa svensk. Han har blivit alldeles för "stor" i Sverige framförallt med tanke på den sviktande hästvälfärden han visar upp. Jag skiter i om han råkade rida lite mindre elakt just den här gången.
Tack då vet jag vart mina hejarop gårTherese Nilshagen och Dante Weltino startar också i den individuella finalen, jag skulle helst också se dem som bästa svenska ekipage men det har hittills inte stämt så fantastiskt som på EM-küren i fjol tyvärr. Då var de å andra sidan fem procentenheter före Kittel och Touchdown så vi får hålla tummarna för att de får till det så bra de kan i morgon.
Sa jag att det var snyggt? Varför är det sämre att onda angående PK än angående någon av annan nationalitet?
För mig är det mer osnyggt att misshandla sina hästar via bettet än att hoppas att någon som gör det ska komma längre ner i resultatlistan.
Apropå Kittel.. Det här måste väl den mest trista synen man kan ha på sina lagkamrater?
https://www.svt.se/sport/ridsport/t...r-framfor-ogonen-pa-snoop-dogg-i-ryttarklader
Fast man uttrycker sig väl ändå inte så illa tycker jag.Det var ju sant. De andra var definitivt inte nöjda och presterade en bra bit under sin nivå.
Jag läste precis den artikeln och var tvungen att gå till den här tråden och kommentera... och, om alla tre hade ridit på 74% så hade Sverige fortfarande varit 10% från bronsmedaljen, så det var varken särskilt sympatiskt eller ens rimligt tänkt.Apropå Kittel.. Det här måste väl den mest trista synen man kan ha på sina lagkamrater?
https://www.svt.se/sport/ridsport/t...r-framfor-ogonen-pa-snoop-dogg-i-ryttarklader
Tror definitivt hon ångrar sig med Wendy I stallet. För Wendy är nog den bästa häst hon nånsin haft!
Jag hörde en intervju i huvudsändningen på Max för en stund sen, då sa han "jag kanske hade önskat att mina söta lagtjejer hade haft en miss mindre". Det är nästan ännu värre än vad SVT skrev tycker jag, det är ju väldigt förminskande att kalla sina lagmedlemmar i OS för "söta lagtjejer".Hörde man intervjun på TV så lät det inte lika illa som det (kanske) ser ut i skrift.
Håller inte med dig. Tycker att det lät väldigt nedlåtande. Jag har svårt för PKs attityd och att han red lite bättre idag betyder inte att han är helgad. Säger som tidigare att han är lite för mycket i delululand för mig, att ens säga topp fem när han är så lå gt bakom förvånar mig faktiskt. Var tog lite verklighetsförankring vägen? Försvann det med WC-segern?Hörde man intervjun på TV så lät det inte lika illa som det (kanske) ser ut i skrift.
Håller inte med dig. Tycker att det lät väldigt nedlåtande. Jag har svårt för PKs attityd och att han red lite bättre idag betyder inte att han är helgad. Säger som tidigare att han är lite för mycket i delululand för mig, att ens säga topp fem när han är så lå gt bakom förvånar mig faktiskt. Var tog lite verklighetsförankring vägen? Försvann det med WC-segern?