Speciellt när hon också stänger av kommentarerna.Så jävla töntigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Speciellt när hon också stänger av kommentarerna.Så jävla töntigt
Det där är ju inget annat än pinsamt..Apropå krishantering är ju detta ett sätt
https://www.instagram.com/reel/C-Km0E2orDp/?igsh=ejJoZngxbmVobmxt
Tänk vad hon gjort på ett halvår med den hästen! INGEN annan ryttare hade kunnat lyckas med det. Hon har ett sätt att ge hästen självförtroende genom programmet samtidigt som hon ändå kan begära en hel del. Det är så oerhört skickligt!!Isabelle alltså vilken mästare hon är alltså!
Hon hade inget alternativ. Hade hon tagit minsta lilla i honom hade han sagt upp sig fullständigt. Destano tyckte detta var alldeles för jobbigtAustraliensaren red i mycket fri form.
Snällare stångtygel idag, men jag vill fortfarande ha fram halsen mer på Touchdown.Ja men godkänt av PK. Såg faktiskt mindre jobbigt ut i kontakten och bättre piaffer än i GPn. Men PK lever i delululand om han tror sig kunna komma topp 5.
Är väl inte så mycket fram som behövs utan mer UPP och faktiskt sätta sig och engagera de där trötta bakbenen..Snällare stångtygel idag, men jag vill fortfarande ha fram halsen mer på Touchdown.
Undrar om dom har sådant där marshmallowpasta på läpparna på Freestyle..
Jag satt och funderade på det, för att dölja lite gapande...Undrar om dom har sådant där marshmallowpasta på läpparna på Freestyle..