Funderar på samma..Undrar om dom har sådant där marshmallowpasta på läpparna på Freestyle..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på samma..Undrar om dom har sådant där marshmallowpasta på läpparna på Freestyle..
Tycker också det!Är inte Dalera ovanligt tjafsig i munnen?
Jag kommer nog aldrig förstå fascinationen över Dalera, men vet inte hur mycket som förstörs av hennes exteriör.
Nja, har aldrig älskat Dalera oavsett vilken hon har kommit efter.De förlorade massor på att komma direkt efter Danskan... De ser ju liksom inte "lika vackert" ut när man kom efter danskan. Trots att allt görs "by the book" ... ish....
Hur kollar dom det? Jobbigt att bli diskad för en sådan sak..Det fö förbjudet med marshmallowfluff men det verkar godtyckligt hur det efterlevs.
Ja du, inte alls verkar det som...Hur kollar dom det? Jobbigt att bli diskad för en sådan sak..
Det lär ju stå mellan dem tre iaf. Och jag gillar dem alla så det spelar ingen roll för migHur spännande inför imorgon?! Jag har flaggat för Dufour och Freestyle länge och om Dalera är som idag så känns guldet danskt. Wendy är en dark horse även om jag inte tror på guld i år. Tror att Wendy kommer bli Isabells nästa superstar att plocka enorm mängder guldmedaljer med
Jag tycker att det har sett rosa ut på flera men det är nog gapande hästar och kameravinkeln som ställer till det.Jag tyckte det såg rosa ut i munnen framifrån men var kanske bara tungan ja