OS i Paris 2024 (dressyr)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kommer nog aldrig förstå fascinationen över Dalera, men vet inte hur mycket som förstörs av hennes exteriör. :p

De förlorade massor på att komma direkt efter Danskan... De ser ju liksom inte "lika vackert" ut när man kom efter danskan. Trots att allt görs "by the book" ... ish....
 
Tycker hon har sett bättre ut i munnen på några mästerskap, men att hon ser ut så här i munnen är inte helt ovanligt. Har sett på andra ”mindre” tävlingar att det ser ut så här.
 
Ah det lyckades ändå men det var tajt!

235.790 för Tyskland och 235.669 för Danmark!
 
Senast ändrad:
Hur spännande inför imorgon?! Jag har flaggat för Dufour och Freestyle länge och om Dalera är som idag så känns guldet danskt. Wendy är en dark horse även om jag inte tror på guld i år. Tror att Wendy kommer bli Isabells nästa superstar att plocka enorm mängder guldmedaljer med😁
 
Hur spännande inför imorgon?! Jag har flaggat för Dufour och Freestyle länge och om Dalera är som idag så känns guldet danskt. Wendy är en dark horse även om jag inte tror på guld i år. Tror att Wendy kommer bli Isabells nästa superstar att plocka enorm mängder guldmedaljer med😁
Det lär ju stå mellan dem tre iaf. Och jag gillar dem alla så det spelar ingen roll för mig :D
 
Jag tyckte det såg rosa ut i munnen framifrån men var kanske bara tungan ja 😬
Jag tycker att det har sett rosa ut på flera men det är nog gapande hästar och kameravinkeln som ställer till det.

Vad var det som hände i piaffen efter skritten för Jessica? Såg ut som galopptakt men hon fick ju 7,1 på den? Var det jag som såg fel?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
44 856
Senast: MiniLi
·
Dressyr Är det inte dags att dressyren också får en egen OS-tråd? Det svenska laget består av Tinne Vilhelmson Silfvén, Patrik Kittel, Juliette...
48 49 50
Svar
999
· Visningar
78 862
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp