Så himla störigt att det är så ojämn kvalitét. Och konstigt.Jag har kollat mycket surfing och då har det funkat mycket bättre men mountainbiken funkade inte heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla störigt att det är så ojämn kvalitét. Och konstigt.Jag har kollat mycket surfing och då har det funkat mycket bättre men mountainbiken funkade inte heller.
Aha, hade för mig att det var i alla fall en runda till i lag (förutom omhoppning). Kanske kändes längre för att det individuella redan gått då.Det var samma upplägg på lagtävlingen på OS förra gången, förutom att det individuella tävlingen låg först och lagtävlingen efter.
Sen fick vi ju en hyfsat spännande omhoppning om guldet som förlängde det hela en smula
Funderade på det när surfingen funkade så bra och tror inte så många i Sverige tittar på den, dels pga tidpunkten och Max verkar inte satsa alls på det, inte ens svenska kommentatorer och det blev ju uppskjutet gång på gång och det pratades/skrevs ingenting om det.Det verkar som att det är när det är många som tittar på samma sak... Ibland har "huvudsändningen" laggat via max men om man bläddrar längre bak funkar det bra.
Hade på riktigt glömt bort det förrän jag läste det du skrivit. Han har inte ens antytt det under hela OS-sändningenJaa! Skillnad mot Henrik som man knappt märker att Malin är hans fru
Enda gången är väl när han sa att Malin brukar hålla för öronen när hon ser nåt hon inte gillarHade på riktigt glömt bort det förrän jag läste det du skrivit. Han har inte ens antytt det under hela OS-sändningen
Det var lite kul med positivt skvaller, men ja björe är bättrePetronella är ju mindre kritisk? hon nämnde inte alls den dåliga ridningen för den ryttare som tappade tyglar och ryckte och slet i hästens mun. Jag ville inte titta Men det är klart, hon ska ju behöva umgås med folk ute på tävlingarna, så det är kanske inte så konstigt.
Jag tycker Lotta Björe är väldigt mkt bättre än Petronella.
I Tokyo när han kommenterade kunde man höra en spänning i rösten när hon red, men superproffsigHade på riktigt glömt bort det förrän jag läste det du skrivit. Han har inte ens antytt det under hela OS-sändningen
Det var lite kul med positivt skvaller, men ja björe är bättre
Jag klagar inte på tv-kommentatorerna för jag hörde radions igår ... Satt i bilen under kvalet och höll på att bli galen. Nån Maria (Gretzer?) var experten och hon satt och smackade och skrek OOOOPF när nån häst hoppade och huvudkommentatorn hade ingen hästkunskap alls, "nu kommer King Edward in på banan, den bärnstensfärgade hästen liksom rinner in på den beige sanden" och sen refererade han "Och nu är det dags för ett blå-rosa hinder, och sen kommer ett svart" osv. Helt olidligt!
Låter som Maria Gretzer och Christian Olsson. Det är lite... annorlunda? kommenterande
Men gud, det är hans grej alltsåLåter som Maria Gretzer och Christian Olsson. Det är lite... annorlunda? kommenterande
Men gud, det är hans grej alltså
I och för sig skitroligt men det är ju hemskt att de inte tar ridsporten på allvar
Lyssnar aldrig på sportradio, nu var jag tvungen eftersom jag satt i bilen de där timmarnaHar du inte hört honom kommentera innan? Det är väl det tredje OS:et han kommenterar på radion.
Lyssnar aldrig på sportradio, nu var jag tvungen eftersom jag satt i bilen de där timmarna