OS Hoppning 2024

Vad jag menade var ju dock att SR inte tar det på allvar, när man inte kan få ett normalt sportreferat. Jag har svårt att tro att de skulle referera en fotbollsmatch med Och nu springer en av de blågula mot målet borta i änden och den rödklädda målvakten rusar ut, medan den långe blonde killen i andra laget försöker komma ikapp bollen osv
Joho han refererar tex fotboll på detta vis
Och än har han inte fått sparken

Och det är mål! Jaaaa! Jaaa! Ludwig Augustinsson gör mål för Sverige! Det studsar alldeles rätt och han är ju hela världens solkatt. Han klättrar upp för trädstammarna, ut på grenarna och bankar liv i ekorrarna, förvandlar dem till såpbubblor och skickar dem i glädjebubblor runt hela kosmos”.

Så lät det när Christian Olsson, 52, kommenterade Ludwig Augustinssons 1–0-mål mot Mexiko i den sista gruppspelsmatchen i VM.
 
Satt och tittade på bilder från OS och visst att RolfGöran alltid har hingstar (känns det som) men hans hästar är alltid fint musklade i överlinjen. Undrar vad som är att de är hingstar och vad som är att han är sjukt bra på att
Satt och tittade på bilder från OS och visst att RolfGöran alltid har hingstar (känns det som) men hans hästar är alltid fint musklade i överlinjen. Undrar vad som är att de är hingstar och vad som är att han är sjukt bra på att rida.
Han har ett samarbete med Holsteiner Verband, så det är säkert därför. Dvs, han får tävla deras avelshingstar.
 
Ja de har flera kommentatorer. Skulle vara svårt för en att täcka alla matcher.
Dåså, då kan de väl kosta på sig en skojgubbe också, även om jag inte trodde att de vågade plocka in en sån i den heliga fotbollen.

Men när det är OS hade jag önskat mig en kommentator som kunde ge mig mer information om hindren än vilken färg de har. Mur eller oxer känns som mer relevant info än grå eller lila.
 
När bör det komma startlistor? Har dom veterinärbesiktning imorgon eller var det idag?
Jag jobbar så skulle vilja veta hur många/vilka jag missar. Jobbar till 15-16
 
När bör det komma startlistor? Har dom veterinärbesiktning imorgon eller var det idag?
Jag jobbar så skulle vilja veta hur många/vilka jag missar. Jobbar till 15-16

Besiktningen var idag. Alla fyra svenska hästar gick igenom utan problem. Laget meddelas ikväll.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det blir inget OS för Jens Fredricson, 56. Detta på grund av en lindrig skada på hästen Markan Cosmopolit. – Tiden rinner ifrån oss...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Okej går rätt på sak. Igår var jag och provred 2 stycken ponnys. Både superfina i samma prisklass. Jämngamla. Första jag red var...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 776
Hoppning Jag tycker hoppning behöver en egen tråd för att följa ekipagen den sista tiden fram till OS och under OS. Det uttagna laget...
64 65 66
Svar
1 303
· Visningar
66 007
Senast: Novali01
·
Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 785
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp