denna soffryttaren tror fortfarande att Peder kommer komma långt ner i resultatlistan. Sämst av svenskarna. Men jag äter ingen hatt
Jag håller med. Därför hade jag velat att Malin skulle få en chans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
denna soffryttaren tror fortfarande att Peder kommer komma långt ner i resultatlistan. Sämst av svenskarna. Men jag äter ingen hatt
Men vi har ju inte sett henne rida på träningar i Paris osv? Hennes häst kanske inte har visat sig bäst där? Det måste ju finnas någon anledning att hon inte byts in?Jag håller med. Därför hade jag velat att Malin skulle få en chans.
Men vi har ju inte sett henne rida på träningar i Paris osv? Hennes häst kanske inte har visat sig bäst där? Det måste ju finnas någon anledning att hon inte byts in?
Fast man får väl ändå anta att de tre som ska rida är utvalda just för att man tror att de har bäst chans till medalj ??Jag vet inte. Jag tror bara inte att nån av de andra (exkl Henrik) har nån chans på medalj och då kan man lika gärna byta in Malin som en chansning. Jag ser det som att alla andra placeringar som inte ger medaljer är lika lite värda och därför kan man lika gärna chansa på en som är lite mer fågel eller fisk i hoppet att hon är fågel just rätt dag. Eftersom det inte spelar roll det blir en 4e eller 30e plats. I mästerskap är det medaljer som räknas.
Fast man får väl ändå anta att de tre som ska rida är utvalda just för att man tror att de har bäst chans till medalj ??
Fast Malin lär knappast ta en individuell medalj ändå, bättre att starta de som iaf har en liten möjlighet.Jag vet inte. Jag tror bara inte att nån av de andra (exkl Henrik) har nån chans på medalj och då kan man lika gärna byta in Malin som en chansning. Jag ser det som att alla andra placeringar som inte ger medaljer är lika lite värda och därför kan man lika gärna chansa på en som är lite mer fågel eller fisk i hoppet att hon är fågel just rätt dag. Eftersom det inte spelar roll det blir en 4e eller 30e plats. I mästerskap är det medaljer som räknas.
Varför tror du de är i en formsvacka? Tyckte det såg jättefint ut i lagfinalen, bättre än kvalet.Ok,
Jag tror HvE och KE är i en formsvacka
Medaljchans till Roffe
sen att Charlie kan vara trött i slutet av banan
Fast Malin lär knappast ta en individuell medalj ändå, bättre att starta de som iaf har en liten möjlighet.
(Även om jag hade tyckt Indiana varit betydligt roligare att se än Charlie.)
Varför tror du de är i en formsvacka? Tyckte det såg jättefint ut i lagfinalen, bättre än kvalet.
Haha, dock rimligt att Ankarcrona inte tar hänsyn till vilken häst tittarna helst vill se.Det kanske just dör skon klämmer för mig. Om vi nu inte ska ta en medalj (jag hoppas och det finns ju en liten chans) så hade det iaf varit roligare att få se Indiana!
Fast HvE var nolla och sen ett pet i en i övrigt superfin runda? Kvalet var inte wow men i finalen tycker jag det var en av de bästa rundorna.Nu frågade du inte mig. Men om man är i absolut toppform så blir det inte så många stolpe ut som det var i lagtävlingen. Sen tyckte jag att ingen av dem (möjligtvis Zucchero undantagen) såg ut att vara lika bra som de brukar. Både KE och CMN såg ut att fattas några procent jämfört med hur de sett ut när de varit som bäst.
Fast HvE var nolla och sen ett pet i en i övrigt superfin runda? Kvalet var inte wow men i finalen tycker jag det var en av de bästa rundorna.
Alltså, ingen blir gladare än jag om jag har felFast HvE var nolla och sen ett pet i en i övrigt superfin runda? Kvalet var inte wow men i finalen tycker jag det var en av de bästa rundorna.
Men det var ju i kvalet där KE blev spänd efter att Henrik red för djupt på tvåan och han fick krångla sig över.Det såg inte lika lätt ut som det brukar. HvE sa själv att första halvan av första rundan inte kändes som den skulle. Eller hur han nu uttryckte det. Kommer inte ihåg de exakta orden.
Ok, trodde det var efter kvalet. Missat den intervjun.Det såg inte lika lätt ut som det brukar. HvE sa själv att första halvan av första rundan inte kändes som den skulle. Eller hur han nu uttryckte det. Kommer inte ihåg de exakta orden.
Ok, trodde det var efter kvalet. Missat den intervjun.