OS Hoppning 2024

Jag var också av uppfattningen att det skulle bli omhoppning om medaljerna, vid lika antal fel, det är också vad World of showjumping skrivit
 

Bifogade filer

  • IMG_0679.png
    IMG_0679.png
    109,6 KB · Visningar: 74
Tanken är att de tre bästa för dagen ska rida det individuella. Jag tycker helt enkelt inte att Charlie ser ut att vara så bra att Peder är självskriven i det individuella.
Har Malins resultat i år indikerat att hon skulle göra det bättre?
 
Mats är ok, men nja tycker han är lite väl okritiskt emellanåt.
Petronella är ju mindre kritisk? hon nämnde inte alls den dåliga ridningen för den ryttare som tappade tyglar och ryckte och slet i hästens mun. Jag ville inte titta :( Men det är klart, hon ska ju behöva umgås med folk ute på tävlingarna, så det är kanske inte så konstigt.

Jag tycker Lotta Björe är väldigt mkt bättre än Petronella.
Var det den israeliska ryttaren där bommarna bara for som du tänker på?
 
Alltså, jag har varit tveksam till Peder hela tiden och blev uppriktigt förvånad när han togs ut.

Håller fast vid att han togs ut på gamla meriter.

Catch Me Not S är inte All in.
 
Alltså, jag har varit tveksam till Peder hela tiden och blev uppriktigt förvånad när han togs ut.

Håller fast vid att han togs ut på gamla meriter.

Catch Me Not S är inte All in.
Fast alltså, att han togs ut på gamla meriter stämmer ju helt enkelt inte eftersom han presterat i år. Sen kan man förstås ändå ha åsikter om uttagningen men med tanke på hans resultat är det konstigt att du är "uppriktigt förvånad".

Sen är det ju inte konstigt om Peders erfarenhet och förmåga att prestera på mästerskap vägs in, men han har nya meriter också.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det blir inget OS för Jens Fredricson, 56. Detta på grund av en lindrig skada på hästen Markan Cosmopolit. – Tiden rinner ifrån oss...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Okej går rätt på sak. Igår var jag och provred 2 stycken ponnys. Både superfina i samma prisklass. Jämngamla. Första jag red var...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 776
Hoppning Jag tycker hoppning behöver en egen tråd för att följa ekipagen den sista tiden fram till OS och under OS. Det uttagna laget...
64 65 66
Svar
1 303
· Visningar
66 012
Senast: Novali01
·
Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 785
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp