Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var också av uppfattningen att det skulle bli omhoppning om medaljerna, vid lika antal fel, det är också vad World of showjumping skrivit
Nederländerna på 7 fel men sämre tid än Frankrike.Och 4e plats?
Och 4e plats?
Frankrike och NederländernaVilka var på samma antal fel?
Har Malins resultat i år indikerat att hon skulle göra det bättre?Tanken är att de tre bästa för dagen ska rida det individuella. Jag tycker helt enkelt inte att Charlie ser ut att vara så bra att Peder är självskriven i det individuella.
Har Malins resultat i år indikerat att hon skulle göra det bättre?
Har Malins resultat i år indikerat att hon skulle göra det bättre?
Mats är ok, men nja tycker han är lite väl okritiskt emellanåt.
Var det den israeliska ryttaren där bommarna bara for som du tänker på?Petronella är ju mindre kritisk? hon nämnde inte alls den dåliga ridningen för den ryttare som tappade tyglar och ryckte och slet i hästens mun. Jag ville inte titta Men det är klart, hon ska ju behöva umgås med folk ute på tävlingarna, så det är kanske inte så konstigt.
Jag tycker Lotta Björe är väldigt mkt bättre än Petronella.
Kan vara intressant att lyfta in den här här igen. Obs titta på bifogade filen, det är den jag menarGjorde en liten sammanställning på resultat i 160-hoppningar de senaste månaderna på laget + Wilma. Omhoppningar inom parantes.
Visa bifogad fil 149054
Ja det kan det ha varit…Var det den israeliska ryttaren där bommarna bara for som du tänker på?
Kan vara intressant att lyfta in den här här igen. Obs titta på bifogade filen, det är den jag menar
Jag menade Charlies och Indianas resultatJa, hade vi kunnat sätta in Wilma och Cicci hade det varit en idé också.
Jag menade Charlies och Indianas resultat
Fast alltså, att han togs ut på gamla meriter stämmer ju helt enkelt inte eftersom han presterat i år. Sen kan man förstås ändå ha åsikter om uttagningen men med tanke på hans resultat är det konstigt att du är "uppriktigt förvånad".Alltså, jag har varit tveksam till Peder hela tiden och blev uppriktigt förvånad när han togs ut.
Håller fast vid att han togs ut på gamla meriter.
Catch Me Not S är inte All in.