OS Hoppning 2024

Jag förstår inte varför man skulle gå in och byta i laget inför den individuella tävlingen?

Byta ut två stycken individuella silvermedaljörer eller världsettan? Mot Malin som väl inte har någon individuell medalj?

Eller så ser man det som att man byter in ett ekipage som har OS-guld som bara är 3 år gammalt istället för ett ekipage som inte har nån OS-medalj?

Jag tycker inte att Charlie ser lika bra ut som han gjorde i världscupfinalen eller tidigare i år tyvärr. Jag har inte heller Peder och som en medaljkandidat individuellt i år och då hade det varit intressant att se Malin och Indie.

Henrik och Roffe ska vara kvar tycker jag. Men valet mellan Peder och Malin är svårare.
 
Jag tycker det är logiskt.
Hade första omgången varit en tidshoppning hade det varit en annan sak.
Det är stor skillnad mellan brons och 4:e plats i ett OS.
Fast det är en tidshoppning?
IMG_5255.jpeg
 
Mats är ok, men nja tycker han är lite väl okritiskt emellanåt.
Petronella är ju mindre kritisk? hon nämnde inte alls den dåliga ridningen för den ryttare som tappade tyglar och ryckte och slet i hästens mun. Jag ville inte titta :( Men det är klart, hon ska ju behöva umgås med folk ute på tävlingarna, så det är kanske inte så konstigt.

Jag tycker Lotta Björe är väldigt mkt bättre än Petronella.
 
Är det redan klart att SVT sänder?
Om ja så betalar jag hellre och hör bättre kommentator.

1 månads abonnemang kostar sällan mycket. Lätt värt för att få bra kommentatorer.
Det tror jag i alla fall. De har köpt tillbaka rättigheterna från 2026, men jag har inte full koll på hur länge de har dem.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det blir inget OS för Jens Fredricson, 56. Detta på grund av en lindrig skada på hästen Markan Cosmopolit. – Tiden rinner ifrån oss...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Okej går rätt på sak. Igår var jag och provred 2 stycken ponnys. Både superfina i samma prisklass. Jämngamla. Första jag red var...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 776
Hoppning Jag tycker hoppning behöver en egen tråd för att följa ekipagen den sista tiden fram till OS och under OS. Det uttagna laget...
64 65 66
Svar
1 303
· Visningar
66 019
Senast: Novali01
·
Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 785
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp