Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror alla hoppar om.Omhoppning om bronset alltså, mellan Frankrike och Nederländerna! Är det en ryttare per lag då?
Nej alla ska ridaOmhoppning om bronset alltså, mellan Frankrike och Nederländerna! Är det en ryttare per lag då?
Håller med om att Sara var bra, men alltså Mats i dressyren!!! Wow!! Lyfter hela upplevelsen och borde stoppas in DIREKT av svt istället för Byström.Håller med om att Petronella är sådär som kommentator.
Sara (fälttävlan) är den absolut bästa kommentatorn jag hört.
Jag tycker det är logiskt.Omhoppning om brons känns ju bara jätteonödigt när silver och guldet redan är klart…
Ja, vi får ju hoppas att de gör något drastiskt åt hela sin kommentatorssituation när det gäller ridsport innan de ska sända OS 2028Håller med om att Sara var bra, men alltså Mats i dressyren!!! Wow!! Lyfter hela upplevelsen och borde stoppas in DIREKT av svt istället för Byström.
Mats är ok, men nja tycker han är lite väl okritiskt emellanåt.Håller med om att Sara var bra, men alltså Mats i dressyren!!! Wow!! Lyfter hela upplevelsen och borde stoppas in DIREKT av svt istället för Byström.
Då får jag vänta med att duschaInte hört nåt om tid för omhoppningen.
Jag förstår inte varför man skulle gå in och byta i laget inför den individuella tävlingen?
Byta ut två stycken individuella silvermedaljörer eller världsettan? Mot Malin som väl inte har någon individuell medalj?
Fast det är en tidshoppning?Jag tycker det är logiskt.
Hade första omgången varit en tidshoppning hade det varit en annan sak.
Det är stor skillnad mellan brons och 4:e plats i ett OS.
Vi får kämpa med opinionsbildandet de kommande årenJa, vi får ju hoppas att de gör något drastiskt åt hela sin kommentatorssituation när det gäller ridsport innan de ska sända OS 2028
Är det redan klart att SVT sänder?Ja, vi får ju hoppas att de gör något drastiskt åt hela sin kommentatorssituation när det gäller ridsport innan de ska sända OS 2028
Petronella är ju mindre kritisk? hon nämnde inte alls den dåliga ridningen för den ryttare som tappade tyglar och ryckte och slet i hästens mun. Jag ville inte titta Men det är klart, hon ska ju behöva umgås med folk ute på tävlingarna, så det är kanske inte så konstigt.Mats är ok, men nja tycker han är lite väl okritiskt emellanåt.
Det tror jag i alla fall. De har köpt tillbaka rättigheterna från 2026, men jag har inte full koll på hur länge de har dem.Är det redan klart att SVT sänder?
Om ja så betalar jag hellre och hör bättre kommentator.
1 månads abonnemang kostar sällan mycket. Lätt värt för att få bra kommentatorer.