Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
var det bara jag eller såg det ut som om hästen var i och touchade många hinder?
Kval på måndag och final på tisdag. Lagtävlingen har inget med det individuellaVi får väl försöka ladda om här i sofforna och hålla tummarna för det individuella! Hur funkar kvalen dit egentligen? Utifrån lagens resultat?
Har det pratats om förutom i den här tråden?Det ska bli intressant att höra om de byter in Malin till det individuella.
Så alla som startade igår från de 20 länderna får rida kvalet på måndag?Kval på måndag och final på tisdag. Lagtävlingen har inget med det individuella
Har det pratats om förutom i den här tråden?
Tycker inte heller hon är bra men vågade inte skriva nåt för jag gnäller alltid på kommentatorerna. Men Henrik är mycket bättre än hon som babblar hysteriskt i SVT.Har inte hunnit läsa ikapp idag. Men Petronella är inte så bra, tyvärr. Henrik lägger upp för henne, typ: vad säger du om hästen. Och hon svarar att det är en vit hingst. Jaha? En härstamning vore fint.. Sån skillnad på de som är tränare också, hon förklarar ganska dåligt, och jag stör mig på att hon säger steg i stället för språng om galoppsprången...
Håller med, hon är rätt trist att lyssna på :/Har inte hunnit läsa ikapp idag. Men Petronella är inte så bra, tyvärr. Henrik lägger upp för henne, typ: vad säger du om hästen. Och hon svarar att det är en vit hingst. Jaha? En härstamning vore fint.. Sån skillnad på de som är tränare också, hon förklarar ganska dåligt, och jag stör mig på att hon säger steg i stället för språng om galoppsprången...
Tyckte Henrik sa något om det igår, att det inte uttalats något ännu, men att det ju kan ändras typ.Har det pratats om förutom i den här tråden?