OS Hoppning 2024

Vi får väl försöka ladda om här i sofforna och hålla tummarna för det individuella! Hur funkar kvalen dit egentligen? Utifrån lagens resultat?
 
Har inte hunnit läsa ikapp idag. Men Petronella är inte så bra, tyvärr. Henrik lägger upp för henne, typ: vad säger du om hästen. Och hon svarar att det är en vit hingst. Jaha? En härstamning vore fint.. Sån skillnad på de som är tränare också, hon förklarar ganska dåligt, och jag stör mig på att hon säger steg i stället för språng om galoppsprången...
 
Har inte hunnit läsa ikapp idag. Men Petronella är inte så bra, tyvärr. Henrik lägger upp för henne, typ: vad säger du om hästen. Och hon svarar att det är en vit hingst. Jaha? En härstamning vore fint.. Sån skillnad på de som är tränare också, hon förklarar ganska dåligt, och jag stör mig på att hon säger steg i stället för språng om galoppsprången...
Tycker inte heller hon är bra men vågade inte skriva nåt för jag gnäller alltid på kommentatorerna. Men Henrik är mycket bättre än hon som babblar hysteriskt i SVT.

Steg stör jag mig dock inte på, det säger ju många.
 
Har inte hunnit läsa ikapp idag. Men Petronella är inte så bra, tyvärr. Henrik lägger upp för henne, typ: vad säger du om hästen. Och hon svarar att det är en vit hingst. Jaha? En härstamning vore fint.. Sån skillnad på de som är tränare också, hon förklarar ganska dåligt, och jag stör mig på att hon säger steg i stället för språng om galoppsprången...
Håller med, hon är rätt trist att lyssna på :/
Jag ville ju ha Linda Heed!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det blir inget OS för Jens Fredricson, 56. Detta på grund av en lindrig skada på hästen Markan Cosmopolit. – Tiden rinner ifrån oss...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Okej går rätt på sak. Igår var jag och provred 2 stycken ponnys. Både superfina i samma prisklass. Jämngamla. Första jag red var...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 776
Hoppning Jag tycker hoppning behöver en egen tråd för att följa ekipagen den sista tiden fram till OS och under OS. Det uttagna laget...
64 65 66
Svar
1 303
· Visningar
66 023
Senast: Novali01
·
Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 786
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp