Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas på brons, men tror egentligen inte på det.Jag har tippat Sverige som femma i år
Nä, men de går efter fel/tid inför tredjeryttarna (om det var det uttalandet du syftade på, jag tyckte också det lät lite som att de menade en sistarunda för alla, men det var sistarundan för respektive lag, alltså tredjeryttarna).Men vänta nu, jag hänger inte riktigt med nu. Ska alla rida en runda till var?
Tror det är omhoppning om alla medaljer, men inte 4:e plats.Är det omhoppning om brons också vid lika antal fel? Ser iofs inte ut att bli så. Nåt mästerskap var det ju tiden som avgjorde och endast omhoppning om guld.
Ja alltså, räcker inte att bara gå ur en gång för då kan du hamna på schema-sidan, t.ex. Jag har behövt gå in på startikonen i appen för att hitta huvudsändningarna ibland. Alltså själva Max-startsidan, inte startsidan för OS.Har gått ur sändningen flera gånger, men ska försöka igen blir så stressigt mellan ritterna
Tack, det löste detJag tror att det kam vara skillnad beroende på vilken sändning man satt igång. Jag tittar på huvudsändningen och inte på den grenspecifika.
Jag hittade den sändningen på Max förstasida nu. Tror jag. Nu visar dom lite pingis.Jag hör inte Jessica Almenäs.
Åh, jag ville verkligen att Sverige skulle ta medalj men då måste jag nästan önska att det går dåligt för någon annan
Hur gjorde du? Jag hittar bara en sändning och där hörs bara Henrik och PetronellaTack, det löste det
Då är jag fel som är på pingisen?Huvudsändningen verkar heta segling just nu men är hoppning. Hör intervjuer men laggar som fan så har både kanal 5 och appen igång.
Hoppas verkligen att Peder och Charlie får en felfri runda oavsett!Haha det gör jag konstant och inte har jag vett att ha dåligt samvete heller!
Nu gick jag in på ridsport direktsändning, där jag var förut, och nu är det intervju med Irland.Vafan, jag hittar inte tillbaka till ridsportssändningen! Nån mer som har problem?