OS Hoppning 2024

Är det omhoppning om silver/brons också vid lika antal fel? Ser iofs inte ut att bli så. Nåt mästerskap var det ju tiden som avgjorde och endast omhoppning om guld.
 
Men vänta nu, jag hänger inte riktigt med nu. Ska alla rida en runda till var?
Nä, men de går efter fel/tid inför tredjeryttarna (om det var det uttalandet du syftade på, jag tyckte också det lät lite som att de menade en sistarunda för alla, men det var sistarundan för respektive lag, alltså tredjeryttarna).
 
Har gått ur sändningen flera gånger, men ska försöka igen 😃 blir så stressigt mellan ritterna 🙈
Ja alltså, räcker inte att bara gå ur en gång för då kan du hamna på schema-sidan, t.ex. Jag har behövt gå in på startikonen i appen för att hitta huvudsändningarna ibland. Alltså själva Max-startsidan, inte startsidan för OS.
 
Åh, jag ville verkligen att Sverige skulle ta medalj men då måste jag nästan önska att det går dåligt för någon annan :bag:
 
Huvudsändningen verkar heta segling just nu men är hoppning. Hör intervjuer men laggar som fan så har både kanal 5 och appen igång.
 
Fipplade runt i appen men när jag valde huvudsändning kraschade allt istället 🙃 vilken tid startar tredjeryttarna?
 
Jag hade segling på seglingsstreamen men nöjer mig med den från Versailles som jag hade innan :nailbiting:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det blir inget OS för Jens Fredricson, 56. Detta på grund av en lindrig skada på hästen Markan Cosmopolit. – Tiden rinner ifrån oss...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Okej går rätt på sak. Igår var jag och provred 2 stycken ponnys. Både superfina i samma prisklass. Jämngamla. Första jag red var...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 776
Hoppning Jag tycker hoppning behöver en egen tråd för att följa ekipagen den sista tiden fram till OS och under OS. Det uttagna laget...
64 65 66
Svar
1 303
· Visningar
66 023
Senast: Novali01
·
Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 786
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp