Nej det är den! De visar pingis just nu tror jag! En svensk.Då är jag fel som är på pingisen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det är den! De visar pingis just nu tror jag! En svensk.Då är jag fel som är på pingisen?
Nä, tror jag inte. Den jag ser övergick till pingis, gissar att den återgår till ridsporten när det börjar igen?Då är jag fel som är på pingisen?
Tyckte det kom nån banner högst upp om ridsporten men hann inte läsa..Nä, tror jag inte. Den jag ser övergick till pingis, gissar att den återgår till ridsporten när det börjar igen?
Det står just nu bara ”huvudsändning”, inte någon sport, så de lär inte ha övergått till pingisen permanent, antar jag.
Stod att den startar igen 15.15Tyckte det kom nån banner högst upp om ridsporten men hann inte läsa..
Jag spolade tillbaka. ”Laghoppningen fortsätter i kanal 5 15:15”, så gissar att de återgår till hoppningen då!Tyckte det kom nån banner högst upp om ridsporten men hann inte läsa..
De lär sluta visa bollgrejen dåStod att den startar igen 15.15
BollgrejenDe lär sluta visa bollgrejen då
Så borde det vara, eller tidsfel för Irland och Nederländerna iaf.USA, Nederländerna och Irland måste riva och Sverige nolla för att det ska kunna bli omhoppning om brons för Sverige?