Vi får väl försöka ladda om här i sofforna och hålla tummarna för det individuella! Hur funkar kvalen dit egentligen? Utifrån lagens resultat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får väl försöka ladda om här i sofforna och hålla tummarna för det individuella! Hur funkar kvalen dit egentligen? Utifrån lagens resultat?
Fattar inte jag heller, om inte Peder själv skulle känna att hästen inte har orken som krävs.Jag förstår inte varför man skulle gå in och byta i laget inför den individuella tävlingen?
Byta ut två stycken individuella silvermedaljörer eller världsettan? Mot Malin som väl inte har någon individuell medalj?
Jaa! Skillnad mot Henrik som man knappt märker att Malin är hans fruTycker också Petronella är lite tråkig som kommentator. Stör mig på name droppandet om onödig info som mest handlar om henne själv. Personlig info om ryttarna och hästarna kan vara kul men det känns inte så riktigt.
Håller med!Nä, men ut med Peder och in med Malin tycker jag känns som hyfsat logiskt. Charlie är äldre och har inte glänst i sina två rundor. Indy är utvilad och Malin alldeles säkert supertaggad!