Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var inte nödvändigtvis till dig som jag repostade bilden. Du har varit tydlig med din ståndpunkt jaOch jag säger återigen att jag inte tycker att Charlie sett lika bra ut i OS som han gjort tidigare i år.
För mig laggar det massor... Och jag har flyttat routern så den är precis bredvid tvn.. mitt i Henriks ritt till exempel, man blir ju galen!I övrigt är jag väldigt besviken på Max. Jag hamnade också i den hoppningsspecifika sändningen (och det gick INTE att byta till huvudsändningen) där det blir knäpptyst när någon intervjuas. Helt kass.
Bilden har varit okej idag, men ibland blir det ju laggfest.
Ja Max är helt värdelöst! Hur svårt kan det vara att köra intervjuer också i grenspecifika sändningen? Det är väl där de verkligen borde sändas!I övrigt är jag väldigt besviken på Max. Jag hamnade också i den hoppningsspecifika sändningen (och det gick INTE att byta till huvudsändningen) där det blir knäpptyst när någon intervjuas. Helt kass.
Bilden har varit okej idag, men ibland blir det ju laggfest.
Det är Max som är skit. Mitt bredband är snabbt och sportsändningar från SVT och Viaplay funkar bra.För mig laggar det massor... Och jag har flyttat routern så den är precis bredvid tvn.. mitt i Henriks ritt till exempel, man blir ju galen!
Det är Max som är skit. Mitt bredband är snabbt och sportsändningar från SVT och Viaplay funkar bra.
Det måste ju vara fel på maxappen om den laggar för så många. Dom får väl uppdatera inför ett OS
Jo, det är min känsla också. Har sällan problem med att streama något annat. Ska de sända OS måste de vara bättre!Det är Max som är skit. Mitt bredband är snabbt och sportsändningar från SVT och Viaplay funkar bra.
Det är bara OS som har detta upplägg.Jag känner mig snuvad på lag-OS. Ett kval, EN runda och inte ens omhoppning om brons. Känns inte som ett mästerskap. Hur var förra OS, jag blandar ihop mästerskapen?
Men var det samma sist? Hade för mig att det var fler rundor.Det är bara OS som har detta upplägg.
Nej, det var annat upplägg förra gången.Men var det samma sist? Hade för mig att det var fler rundor.
Jag har kollat mycket surfing och då har det funkat mycket bättre men mountainbiken funkade inte heller.Under fälttävlans tre dagar hade jag inga problem med sändningen, kollade Max via smart-tv, på ridsportsändningen. Såg intervjuer, ljud och bild funkade klockrent. Trist att det strular nu och att det strulat för många!
Ja, det var det jag menade om nån minns hur upplägget var förra OS. Antal rundor osv. Kan googla men tänkte att nån här kanske har koll.Nej, det var annat upplägg förra gången.
Det var samma upplägg på lagtävlingen på OS förra gången, förutom att det individuella tävlingen låg först och lagtävlingen efter.Ja, det var det jag menade om nån minns hur upplägget var förra OS. Antal rundor osv. Kan googla men tänkte att nån här kanske har koll.
Men var det samma sist? Hade för mig att det var fler rundor.