OS Hoppning 2024

I övrigt är jag väldigt besviken på Max. :mad: Jag hamnade också i den hoppningsspecifika sändningen (och det gick INTE att byta till huvudsändningen) där det blir knäpptyst när någon intervjuas. Helt kass.

Bilden har varit okej idag, men ibland blir det ju laggfest.
 
I övrigt är jag väldigt besviken på Max. :mad: Jag hamnade också i den hoppningsspecifika sändningen (och det gick INTE att byta till huvudsändningen) där det blir knäpptyst när någon intervjuas. Helt kass.

Bilden har varit okej idag, men ibland blir det ju laggfest.
För mig laggar det massor... Och jag har flyttat routern så den är precis bredvid tvn.. mitt i Henriks ritt till exempel, man blir ju galen!
 
I övrigt är jag väldigt besviken på Max. :mad: Jag hamnade också i den hoppningsspecifika sändningen (och det gick INTE att byta till huvudsändningen) där det blir knäpptyst när någon intervjuas. Helt kass.

Bilden har varit okej idag, men ibland blir det ju laggfest.
Ja Max är helt värdelöst! Hur svårt kan det vara att köra intervjuer också i grenspecifika sändningen? Det är väl där de verkligen borde sändas!

Hade både kanal 5 och Max igång och via appen låg sändningen efter med ett helt ekipage pga laggandet.
 
Under fälttävlans tre dagar hade jag inga problem med sändningen, kollade Max via smart-tv, på ridsportsändningen. Såg intervjuer, ljud och bild funkade klockrent. Trist att det strular nu och att det strulat för många!
 
Under fälttävlans tre dagar hade jag inga problem med sändningen, kollade Max via smart-tv, på ridsportsändningen. Såg intervjuer, ljud och bild funkade klockrent. Trist att det strular nu och att det strulat för många!
Jag har kollat mycket surfing och då har det funkat mycket bättre men mountainbiken funkade inte heller.
 
Ja, det var det jag menade om nån minns hur upplägget var förra OS. Antal rundor osv. Kan googla men tänkte att nån här kanske har koll.
Det var samma upplägg på lagtävlingen på OS förra gången, förutom att det individuella tävlingen låg först och lagtävlingen efter.

Sen fick vi ju en hyfsat spännande omhoppning om guldet som förlängde det hela en smula 😉
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det blir inget OS för Jens Fredricson, 56. Detta på grund av en lindrig skada på hästen Markan Cosmopolit. – Tiden rinner ifrån oss...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Okej går rätt på sak. Igår var jag och provred 2 stycken ponnys. Både superfina i samma prisklass. Jämngamla. Första jag red var...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 776
Hoppning Jag tycker hoppning behöver en egen tråd för att följa ekipagen den sista tiden fram till OS och under OS. Det uttagna laget...
64 65 66
Svar
1 303
· Visningar
66 010
Senast: Novali01
·
Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 785
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Igelkott
  • Byta försäkringsbolag
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Ridbana i sand, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp