Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det är med största sannolikhet arrangören som gör.Är det verkligen så att ryttarna inte väljer musik? Det kan väl inte vara en slump att Mads red till ABBA igår och Roxette idag?
71,7Vad fick mads för procent? kan inte följa det live på tv idag tyvärr.
Är det verkligen så att ryttarna inte väljer musik? Det kan väl inte vara en slump att Mads red till ABBA igår och Roxette idag?
Men eller hur! Det är det bästa som har hänt tv-sändningar i dressyr. Speciellt när kommentatorn inte ger några direkta kommentarer. När procenten för alla moment visas kan man ju vara med och döma lite på ett annat sättGud vad jag saknar liveprocent i rutan.
Testade det igår men det funkar väldigt dåligt via mobilen för mig. Och kollar via datorn, så kan ju inte kolla där heller *i-landsproblem*För de som saknar liverapporteringen i rutan kan man kolla på FEIs hemsida.
http://rio2016.live.fei.org/Dressage2/live
Testade det igår men det funkar väldigt dåligt via mobilen för mig. Och kollar via datorn, så kan ju inte kolla där heller *i-landsproblem*