Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte den såg lite ojämn ut.. kanske syns olika i olika vinklarVilka konstiga poäng Ramel får. 4 av en domare och 8 av en annan på ökade traven
Ajdå inte jättebra procent för Juliette. Är chansen till medalj borta nu? Det är vad de tror på sportradion iallafall.
Det tror jag också. Känns som ett ekipage för framtiden! Och sen tycker jag Juilette är så otroligt söt! Ser ut som en docka.reagerade också på poängen, men den blir nog otaktmässig. Till EM och VM kommer den vara magiskt bra om allt går enligt plan!
Håller med, nu gäller det istället att få Tinne och Patrik att gå vidare till küren. Tror det var 18 ekipage?Tror jag oxå...
Är det verkligen så att ryttarna inte väljer musik? Det kan väl inte vara en slump att Mads red till ABBA igår och Roxette idag?
Nej det är med största sannolikhet arrangören som gör.
(Vilket de inte gör bra imnsho - vem fan väljer instrumental Abba år 2016 liksom )
`@silver girl. Arrangörerna är väl inte dummare än att de fixar musik som passar ryttarens nation? De har anpassat musik efter ekipage genom hela tävlingen.
Alltså, det är ju musikläggare som är proffs på det (inte bara någon spellista på shuffle) så de väljer väl lite efter landet när det passar bra.
Har din tv bytt sändning igen? Jag hör ingen unge..Nu är den skrikiga ungen tillbax på läktaren