OS-dressyren

Harmoniskt och fint ifrån Tinne, men som BBC-snubben säger; om han bara kunde vara lika aktiv bak som fram så skulle de ligga i topp...

Stabilt, jämnt och lite tråkigt men så harmoniskt och fint för Tinne!! Superfina poäng på ryttaren med en 9a och flera 8.5!

Jag tycker att kommentatorerna är mycket bättre nu, jag undrar om de har en producent som från början sa åt dem att ta det på en enkel och lättsam nivå istället för en nivå för insatta?
Kvar är att jag irriterar mig alldeles för mycket på att Linda uttalar tyska hingstars namn på engelska.

Jag tycker att kommentatorerna är mycket bättre nu, jag undrar om de har en producent som från början sa åt dem att ta det på en enkel och lättsam nivå istället för en nivå för insatta?

Det tror jag. Jag tror de anser att tittarna inte är så insatta o därför skulle ha en låg nivå på vad de förmedlar.

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 873
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen och fredagen hävdade sig svenska dressyrryttare på den internationella arenan. Tinne Vilhelmson Silfvén plockade hem en...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 132
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 140
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10