OS-dressyren

Det tror jag. Jag tror de anser att tittarna inte är så insatta o därför skulle ha en låg nivå på vad de förmedlar.

Jag kanske är yrkesskadad, som tränare. Men det var i min värld dåligt både pedagogiskt och underhållningsmässigt.
Jag tror de helt enkelt var nervösa/ovana och hade lite för lite kunskaper om hur de skulle lägga upp allt.
Nu har de fått rätt rejäl kritik. Och har fått skärpa sig lite ihop med att de vant sig(framför allt Linda).

Jag får inte igång sändningen. Är på resande fot och wifit här är tydligen inte så bra..suck.
Tur ni uppdaterar!

Vad är det för folk som rider nu? Dom kom väl inte ens med i lagtävlan? Eller är det individuellt folk som gått vidare och ska kvala till kuren?? Fattar noll av detta upplägget?

Ja nu är det några individuella ryttare igen, tror det var 8 som gick vidare förutom de som rider i lagen så de har varit lite utspridda i startfältet.

Rosevelt är så sjukt snygg tycker jag. Så synd att han inte stod längre i Sverige. Min tränare har en åttaåring efter honom så är läcker. Och så finns ju Sibelius också :)

Japp, tänkte precis också på det, var väl inte så många år sedan flera sa att det inte skulle bli några GP-hästar av Sandro Hit-avkommorna. Showtime, Jimmie Choo och danskens Selten är iaf e. SH.
Voice, Delgado, Super Nova II och Desperados e. De Niro.

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 873
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen och fredagen hävdade sig svenska dressyrryttare på den internationella arenan. Tinne Vilhelmson Silfvén plockade hem en...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 132
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 140
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Annonsera mera hundar 2