Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stegen Peters kändes mest som att han misshandlade sin häst med bettet och försökte punktera den med sporrarna i sidorna
Är det verkligen så att ryttarna inte väljer musik? Det kan väl inte vara en slump att Mads red till ABBA igår och Roxette idag?
Jag gillar verkligen Verdades!
Tycker ändå Juliette ska vara nöjd med sin debut. Helt klart godkänt. Kommer bli jättebra med mer styrka och träning men den där munnen...........
Gal såg ju helt uppgiven ut när han red. Jag är dock glad att han är tillbaks i facket "du får poängen du förtjänar"
Ja alltså den tv-produktionen är häpnadsväckande värdelös!Jag känner mest att jag vill skicka kameramännen och bildproducenten på kurs, de lyckas ju nästan alltid visa den bild som är sämst i varje moment.
Precis min tanke också! Särskilt tydligt när de startade efter varann.Ja, särskilt jämfört med Hesters häst, den har liksom "det där" som saknas hos Barney.... Tycker jag iaf.
Juliette har ju gått till svenska ridsportens historia OS mässigt - att som "okänd medialt och svenskt" ändå valts och presterat i OS !
"Godkänd " tycker jag nog hon är med råge och väl etablerat även utan hennes eget tycke
Ang Gal så ja det är ju precis så som du reflekterar över i sporten att ja - det är en känslig sport som alla bedömningssporter . Det är mycket som spelar roll som tyvärr inte alltid klockrent handlar om ren objektivitet . Och det handlar ju inte om medveten handling/bedömning alls utan bara rent kort och gott en tendens människan har att inte kunna förhålla sig totalt objektiv utifrån hur en hjärna fungerar :;
IW får alltid vad hon förtjänar. Capisch?Är det bara jag som tycker att IW får väl bra betalt?
IW får alltid vad hon förtjänar. Capisch?
Ja alltså den tv-produktionen är häpnadsväckande värdelös!