Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och om detta är det bästa vi kan bringa fram ut våra skogar så är pga av att en ryttare tackar nej så är det hemskt..
Som tur är har vi många otroligt duktiga ungdomar som är redo till nästa OS.
Roffe har redan gjort ett godkänt OS tycker jag, liksom PE. PE kommer väl också till finalen eller........
*kl* -Jag red verkligen uruselt, det blev alldeles för mycket gasande och bromsande. Jag var överladdad, ville för mycket. Jag har känt att hon inte är riktigt i form och att jag behövde göra mer. Hon svarade inte upp riktigt som jag ville och därför hade jag ingen riktig plan när jag red in, sade Helena.
saxat från ridsport...
Undra om hon hade blivit uttagen till OS om de hade vetat då att hon skulle rida Blomman...
Vi kunde skickat någon på uppgång istället för att skaffa lite rutin till London...
Kanada lätt! USA är snobbar
Undra om hon hade blivit uttagen till OS om de hade vetat då att hon skulle rida Blomman...
Vi kunde skickat någon på uppgång istället för att skaffa lite rutin till London...
Jag tror att USA tar hem det!
Tyvärr får ett lag inte se ut så. Att ha 2 som rider för medalj och 2 som rider för sistaplatsen.Roffe har gjort ett riktigt bra OS, enligt mig. Peter har också varit stabil. Men 2/4 räcker inte.