Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var Lottas första OS och jag tyckte inte hon red dåligt alls och jag tycker väl kanske att Helena inte hade så bra koll på blomman som hon borde haft lydnadsmässigt men jag tycker ändå det är orättvist att klanka ner på laget. Helena hade inte sin bästa häst och Royne VALDE att inte åka dit så vi åkte inte dit med det bästa vi hade, vi åkte dit med det bästa som fanns att tillgå!
Roffe har redan gjort ett godkänt OS tycker jag, liksom PE. PE kommer väl också till finalen eller........Roffe har ju faktiskt en medaljchans individuellt också . Håller han nervern i styr en gång till så kan han iallafall få ett godkänt resultat även om det inte blir medalj! *Försöker tänka positivt*
Roffe har redan gjort ett godkänt OS tycker jag, liksom PE. PE kommer väl också till finalen eller........
*kl* -Jag red verkligen uruselt, det blev alldeles för mycket gasande och bromsande. Jag var överladdad, ville för mycket. Jag har känt att hon inte är riktigt i form och att jag behövde göra mer. Hon svarade inte upp riktigt som jag ville och därför hade jag ingen riktig plan när jag red in, sade Helena.
saxat från ridsport...