Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
4 fel e ju helt ok i den situationen
Men allvarligt... det är en OS-trupp vi pratar om... Med vana av stora tävlingar också, de flesta av dom..
Det är inte Okej för en OS-deltagare att gå av banan med 20 fel.. Inte för att Sverige är ensamma om det, men jag tycker inte att Helena gjorde en ritt som förtjänade att vara med i en OS-sändning...
Jag hade inte gjort det bättre själv, men jag är heller inte uttagen till OS, eller befinner mig på den nivån överhuvud taget, eller sitter på sådanan kompetenta hästar heller för den delen..
nolla kräver vi inte men 20 e lite väl mkt
Man schablade bort sitt medaljläge och kommer näst sist. icke godkäntSverige blev 7:a. Jävligt kul med tanke på gårdagens resultat. FAAN.
nu går jag ut o rider istället jävla nedrans!
Det var Lottas första OS och jag tyckte inte hon red dåligt alls och jag tycker väl kanske att Helena inte hade så bra koll på blomman som hon borde haft lydnadsmässigt men jag tycker ändå det är orättvist att klanka ner på laget. Helena hade inte sin bästa häst och Royne VALDE att inte åka dit så vi åkte inte dit med det bästa vi hade, vi åkte dit med det bästa som fanns att tillgå!