Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det två helt skilda rundor eller räknar de omhoppning som final..?
Jovisst red tjejerna dålig men jag tycker ändå att hästarna inte var riktigt på "bettet". När Jaguaren hoppade så såg man ju hur taggad han varNu var det nog inte djuret det var fel på utan mer att ryttaren faktiskt red väldigt mycket under sin förmåga. (Helena)
Det var ju otur att det hände i ett OS men liksom hästar inte är maskiner så är inte människor några robotar.
*kl*
Är det jag som har fel eller Jan Svanlund...
Men visst red Sverige i omhoppning om guldet mot USA i ett OS då vi fick silvret ....
Tja, en ryttare var ju 62 år så ett OS till har väl Peter kvar åtminstone?
Jovisst red tjejerna dålig men jag tycker ändå att hästarna inte var riktigt på "bettet". När Jaguaren hoppade så såg man ju hur taggad han var
KL
Har räknat lite nu och det är ju dom 35 bäst som går vidare max tre ekipage/land och några länder har fyra bland topp 35 så jag tror att Lotta som ligger på 40 har chans att komma vidare till torsdagens rund iafall hoppas
Nej vi red om bronset för tyskland vann, men sedan åkte någon av ryttarna fast för doping och blev diskade å då fick vi silvret istället för brons
67 var han väl? Japanen i dressyren, alltså?
Bara jag slipper se Jessica Almenäs feja bland norrmännen nu så är jag nöjd, är så innerligt trött på den människan
Tja, Jaguaren är ju rätt "ung" så dom kanske kamperar ihop till dess . Gör han ett OS till lär väl Jaguaren vara toppad till dess. Då har vi säkert också Royne medTja, en ryttare var ju 62 år så ett OS till har väl Peter kvar åtminstone?