Sv: Os 2008

Sanslöst! Sitter här med glädjetårar i ögonen...kan ni tänka er hur han kände sig när de gick över mållinjen???:love:

Kan du inte se på webteve då? Det gör jag just nu.

ps. nån som vill köpa Rock Model åt mig? :d

Du får ju inte se Dag, men om du går in på svt's hemsida så kan du titta på resten där om tvn strejkar! :)

min tv jävel dog precis när dag kom in , inte fått se honom nått i OS :cry:

Klippen på svenskarna kommer säkert ligga under Ridsport på svt.se och OS. Det är ju där man kan se Magnus & Dags dressyr, & det lilla som finns på svenskarna från terrängen. Men från hoppningen finns ju iaf allt på "band".

såg ut som dom kom nära på de dom rev ... ?
Men efter rivningen såg de ut som nervositeten släppte och hon slappnade av o red på framåt.
nu hoppas jag linda håller ihop de här :)

*KL*

Som jag skrev i OS-tråden på Senior, jag fattar verkligen inte varför Lotta Björe måste beklaga sig över fullblodens "dåliga teknik" varenda gång Jan frågar vad hon tycker om hästen som är på banan! Har hon något personligt emot fullblod eller har jag ridit fullblod med väldigt bra hoppteknik? :confused: (För jag håller inte med henne.)

Fast jag förstår mkt väl vad hon menar om man jämför med GP-ekipage i hoppning även om det blir lite tjatigt. Fast med tanke på alla gårdagens språng så tycker jag att de flesta hästarna ser fräscha ut.

*kl*

Fina Super Rocky, vilken runda! :bump: Tänk vad kul om kommentatorerna hade vetat att Rocky faktiskt gick SM 2006 med AH i sadeln, hade ju varit lite kul kuriosa sådär... :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I många år var fälttävlan den av ridsportens OS-grenar som var starkast ifrågasatt. Ryttare och hästar dog – eller skadades allvarligt –...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter OS i Paris är inlett med fälttävlans dressyrprov och det var en överlycklig Sofia Sjöborg som kom ut från banan efter en i stort sett...
Svar
0
· Visningar
135
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlan är först ut av de tre ridsportgrenarna under OS i Paris 2024. Så här går tävlingen till.
Svar
0
· Visningar
194
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan drar unghäst-VM i fälttävlan igång. Här hittar du listan över alla svenska ekipage samt info om tävlingen.
Svar
0
· Visningar
60
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol
  • Dressyrsnack nummer 18