OS 2008, Dressyr

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OS 2008, Dressyr

Nej fan! Det var det visst inte :eek: Nu började han babbla :rofl:

Bara att han babblar är dåligt, under GP hoppningar kan han säga "och dem är fel fria...." BAAAANG där förr en bom bara för att han öppna sin mun och var tvungen att säga just det.

Nej, det om hoppningen var egentligen en tjejkompis uttryck :p

Nu håller vi tömmarna för Patrik!
67.125% kunde han inte ha fått 69.5?

Senast ändrad:

Är det inte Gunilla Byström som är kommentator? Tycker nog att Svanlund håller lite lägre profil idag. Vad fin Kittels häst var :love:.

Ja, det är Byström, Björe pratade i går på fälttävlan.

Ja, Floresco var jättefin. Och vad många ston han fått, i år, häftigt.

Nästa häst är som sagt svenskfödd efter Nactus.

jo dte är byström.
bad glad jag blev när jag såg att det var dressyr, hade just plågat mig igenom 90 minuters fotboll och började nästan gråta när det var volleyboll på eurosport och handboll på ettan, men dressyren kom verkligen som en räddare i nöden :D

Tycker också Kittel borde fått lite mer. Fin uppvisning utan större missar, helt klart värd några procent mer.

som Gunilla sa, det fanns lite missar där bland annat var ju båda piruetterna inte på medellinjen, den första blev ganska stor men jag tycker att han trots allt BÖR ha vart vid hollenska ryttarens %

KL

Blev bara så glad när jag precis upptäckte att danske Lucky Star har en svenskfödd mormor och kommer från stofamilj 36!

Han är Lucky Light - Donauwind - Gaspari:love: - Juan - Barbarossa

helt OT men bilden på LL i någon av hingstkatalogerna är ju helt sjuk den när han hoppar superhögt i löshoppning och det ser ut som om han ska ta i taket.... bra hoppkapacitet eller lågt i taket?:D

tillbaks till OS..... hoppas danskan rider bra men inte lika bra som Kittel:p

absolut men någon tysk måste ju rida och Tinne rider väl också idag

edit: när man pratar om trollen så kommer de in på banan ;o)

KL

Blev bara så glad när jag precis upptäckte att danske Lucky Star har en svenskfödd mormor och kommer från stofamilj 36!

Han är Lucky Light - Donauwind - Gaspari:love: - Juan - Barbarossa

Vet du, vad lustigt, för jag fick för mig att jag kände igen den hästen och och letade upp den med.

:bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Charlotte Dujardin stängs av i ett år av internationella ridsportförbundet. Orsaken är videon som läckte ut när den 39-åriga brittiska...
2
Svar
27
· Visningar
2 111
Senast: Rumpnissen
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fler och fler OS-lag i dressyr presenteras nu, bland annat Storbritannien och Nederländernas lag är klara för Paris.
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Gunnar
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 016
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hon var reserv i OS-laget, men nu slog Maria von Essen till med en tredjeplats i kür när världscupen i dressyr drog i gång i Herning...
Svar
0
· Visningar
50
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka