Örontvätt för djur

Sv: Örontvätt för djur

Tror inte det finns på apoteklet. Vet att det finns i djuraffärer.

Japp!. Varenda litet apotek kanske inte har alla djurprodukter, men jag köpte öronrens för nån månad sen på mitt apotek.

Jag har tidigare köpt något som heter Epi-Otic på Apoteket, det fungerade bra, öronen blev rena och luktade gott. Men har din hund besvär som yttrar sig i kliande, skakande av huvudet eller om de luktar illa, så hade jag tagit kontakt med veterinär. De kan då ta en titt och se om det eventuellt är öroninflamation eller skriva ut Canarual eller liknande.

Det är bara liite rött och så kliar han sig. Fick råd av uppfödaren att rengöra och låta bli att plocka hår i just det örat..

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 489
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 071
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka