Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men de som felar mest i det här fallet ar ju flickans föräldrar.
Hennes mamma och pappa.
De skiter ju totalt i henne.
Att dumpa ett barn på en styvförälder är ju faktiskt inte riktigt klokt.
Alltså jag skulle kasta ut en karl som betedde sig så som pappa.
Nej hon vill bara inte det,hon vill inte dela sin häst med henne och det kan jag förstå,Hon har fått en alldeles egen häst för ett år sedan då vill hon inte ha någon delägare mitt i nu,
Men hon har ju lånat ut han i bland och då har ju jag riditt ut med sambons dotter ,
Har ej läst hela tråden men måste bara fråga om det inet är en viktig del av ens uppväxt att man lär sig dela med sig?
Jag antar att det är du som äger hennes häst och har huvud ansvaret samt bestämmer?
...jag jobbar av mitt hö och hovslagare och spån så jag jobbar i bland 7dagar i veckan i 2månaders tid för få det gratis,så alt sånt betalar faktiskt jag själv
Men du skall byta ut din häst mot en som hon kan rida.
Så att flickorna kan utöva sitt intresse tillsammans och kanske t.o.m. sköta hästarna själva utan dig om bara något år.
Sen vill jag också säga att jag tycker att en del i den här tråden hugger lite väl hårt på TS. TS är i en tung situation för att hon verkar vara den mest ansvarsfulla vuxna som den här stackars flickan har i sin närhet. Nu måste hon få en karl som inte verkar ha tagit särskilt mycket ansvar i sitt liv att plötsligt förvandlas till pappa eller skicka tillbaka henne till en mamma som har slängt ut henne eller se till att soc fosterhemsplacerar henne eller ta hand om henne själv. Och jag kan faktiskt förstå om TS tycker att det sistnämnda alternativet verkar minst komplicerat.