När jag letar efter roliga produkter på eBay och hittar samma vara, fast ÄNNU bättre pris. Hur det nu ens är möjligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka oförstående vänner du har Jag hade varit imponerad iallafallEn gång fyllde jag ett hönät till en helt perfekt runt boll. Alltså den var så jämn och snygg att jag fick gåshud. Jag var så (orimligt?) nöjd att jag gick omkring med den i stallet och visade alla. De var dock inte lika imponerade som mig, av någon anledning.
Kan förstå det, för det händer nästan aldrig mig köper jag något för t.ex. förvaring så är endera något av det jag tänkt förvara för stort, eller själva förvaringslådan/vadetnuär fel format för utrymmetJag blir himla nöjd när saker PASSAR.
Den här måste jag utveckla för det är en sak jag älskar. När sambon påstår något, jag säger emot, han står på sig så jag orkar inte utan tänker att han får tro vad han vill, jag vet ju. Sen googlar han för att överbevisa mig (han kan inte släppa saker utan måste övertyga) och så visar det sig att det var JAG som hade rätt :-) Bäst ever.Jag älskar att ha rätt
Poesi.Knåda deg. Det är något med att bara gräva ner fingrarna och sedan stå i flera minuter och bara knåda. Jag säger till folk att det är poesi, och de tittar konstigt på mig. De förstår sig bara inte på det underbara i en så där perfekt småkletig deg.
Den här måste jag utveckla för det är en sak jag älskar. När sambon påstår något, jag säger emot, han står på sig så jag orkar inte utan tänker att han får tro vad han vill, jag vet ju. Sen googlar han för att överbevisa mig (han kan inte släppa saker utan måste övertyga) och så visar det sig att det var JAG som hade rätt :-) Bäst ever.
Håller med! Och ljudet av en handjagad gräsklippare. Helst genom ett öppet fönster.Ljudet av diskmaskinen, det ger en sån härlig hemtrevlig känsla
Åh, där kom jag på en. Doften av nyklippt gräs.Håller med! Och ljudet av en handjagad gräsklippare. Helst genom ett öppet fönster.
Att få "mata på" ger mig otroligt mycket tillfredsställelse också. Som tur är har jag smala barn som gör av med hiskeliga mängder energi så att jag med gott samvete kan spilla i en skvätt grädde i morgongröten.
Lycka är att ha en svårfödd häst som jag får fodra på (nuvarande är extremt lättfödd, vilket är trevligt för plånboken men i övrigt otroligt otillfredställande ). Att räkna ut foderstat och få ihop värdena är också en känsla av glädje (fast det kanske mer här hemma i stolt för...tråden).
.
Åh, jag glömde det viktigaste; att se mina barn tillsammans, hur fina de är mot varandra och hur de tar hand om varandra, ger den största glädjen och tillfredställelsen och får moderhjärta att svälla love:.I morse kl. halv nio när jag slog mig ner i soffan med nybytt och nöjd bebis, efter att de andra barnen hade kommit iväg till skolan utan mankemang (en utklädd till påskkärring och en med matsäck till fotbollscup). Allt var lugnt. Diskmaskinen och tvättmaskinen surrade. Aaah. Sedan att köket såg (ser ut fortfarande) som om en bomb briserat, vad gör väl det! Nöjd tillbringade jag resten av förmiddagen sovandes i soffan med bebban (vilket förövrigt också är helt ljuvligt ).
Att få "mata på" ger mig otroligt mycket tillfredsställelse också. Som tur är har jag smala barn som gör av med hiskeliga mängder energi så att jag med gott samvete kan spilla i en skvätt grädde i morgongröten.
Lycka är att ha en svårfödd häst som jag får fodra på (nuvarande är extremt lättfödd, vilket är trevligt för plånboken men i övrigt otroligt otillfredställande ). Att räkna ut foderstat och få ihop värdena är också en känsla av glädje (fast det kanske mer här hemma i stolt för...tråden).
När vi gör saker tillsammans hela familjen, i synnerhet utomhus.
När jag är ute i skogen.
När jag sitter till häst.
Att mocka och bädda fint i boxen och sopa stallgången (konstigt nog är det inte alls samma känsla att städa hemma ...).