Orimliga saker som ger dig tillfredsställelse eller glädje

Next level liksom :D vad för sorts verktyg är det då? Har själv också funderat på att skaffa något så :o

Hahaha!
Det finns mängder på eBay och tradera. Jag har både med nål + ögla och skål + ögla. Bildgoogla "tool for popping sits" för en inspirerande/skräckinjagande upplevelse ;)

@Blueberry det är säkert något liknande som det jag råkade snubbla över på ett instagramkonto... Videoklippen där var både fascinerande och ibland för mycket t.o.m. för mig :nailbiting::D
Mr.pimplepopper eller något liknande hette det

@Blueberry det är säkert något liknande som det jag råkade snubbla över på ett instagramkonto... Videoklippen där var både fascinerande och ibland för mycket t.o.m. för mig :nailbiting::D
Mr.pimplepopper eller något liknande hette det

Dr. Pimplepopper.
RÄTT SÅ CREEPY!
Men hon tar ju även cystor osv, så de är ju lite värre än vanliga finnar.

Jag älskar också att klämma pormaskar och finnar. Favoriten är lagom inflammerande inåtväxta hårstrån. Gillar inte att se sådant på film dock men njuter otroligt av att göra det på mig och andra. Värsta är att det är så jobbigt när t ex sambon har en finne som jag inte får röra. :arghh: Jag blir helt fixerad och håller koll på den i smyg.

Jag öppnade kylen nyss och blev lite orolig i kroppen av att där bara fanns en oöppnad mjölkförpackning. Jag brukar mysa för mig själv när jag precis handlat och det ligger åtskilliga paket staplat där inne. Det är nog nån konstig blandning av att bo långt från affären och dessutom använda mjölk till väldigt mycket som gör hamstrandet/storhandlingen så njutbart :D

Att skära grönsaker och rotfrukter i perfekta små kuber. Kan lägga orimligt lång tid på att få det perfekt. M-hm.

Att sjunga, främst att sjunga med i låtar som verkligen passar min röst och känns lätta att sjunga.

Jag älskar också att köra bil, gärna fort. Kan jag köra på tom motorväg med riktigt perfekt "köra bil-musik" så känns livet löjligt bra.

Sedan riktigt njuter jag om lägenheten är nystädad (ordentligt städad, med skurade golv osv), sängkläderna bytta och jag avslutat allt med att ta ett bad och raka benen. Då kan jag lägga mig i sängen med världens största smajl och bara njuta av att existera ungefär.

Liknande trådar

Hästvård Jag skulle vilja läsa om era upplevelser. Jag tycker det har varit svårt att sätta fingret på vad som inte stämt och jag har haft lätt...
2
Svar
21
· Visningar
2 721
Senast: skuggi
·
Hästvård Hej alla! Måste få skriva av mig lite o kanske höra andras tankar o funderingar. JAG GER UPP! I hela mitt 29- åriga liv har pållarna...
2
Svar
22
· Visningar
3 696
Senast: 333
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II