Orimliga saker som ger dig tillfredsställelse eller glädje

Att få blippa varor i självscanningen i mataffären, det bästa som finns!

Att dricka Resorb. Inte andra vätskeersättningar, just Resorb. Det är så gott och det ger mig superkrafter. Min man påstår att de har sagt till honom på apoteket att alla vätskeersättningar innehåller typ samma sak, men det spelar ingen roll för det är bara Resorb som är magiskt och kan få mig att orka hålla igång timme efter timme i värme och stress.

Att äta chips och dricka mjölk till. Det är det enda jag saknar nu när vi aldrig har komjölk hemma längre. Havremjölk är inte alls lika njutbart att dricka.

Jag kom på en till sak som får mig löjligt nöjd. Jag mår så otroligt bra i hela mig av att lyssna på det här:

Bäst var det såklart att stå där och uppleva allt på plats, men såhär i efterhand känns det underbart att någon filmade också.

Jag kom på en till sak som får mig löjligt nöjd. Jag mår så otroligt bra i hela mig av att lyssna på det här:

Bäst var det såklart att stå där och uppleva allt på plats, men såhär i efterhand känns det underbart att någon filmade också.

Jag blev så glad att de spelade just den och inbillar mig att det var lite för min skull...

Jag blev så glad att de spelade just den och inbillar mig att det var lite för min skull...
Det var första gången jag hörde den live. Jag hade innan konserten funderat på vilken låt jag helst skulle vilja höra och kommit fram till laurel wreath. Dessutom ville jag så gärna se de där stora vingarna. Jag trodde inte att jag hörde rätt när de började spela låten och kände att jag kunde dö lycklig när Ola dessutom traskade ut med de där vingarna :D Helt underbart allting.

Det var första gången jag hörde den live. Jag hade innan konserten funderat på vilken låt jag helst skulle vilja höra och kommit fram till laurel wreath. Dessutom ville jag så gärna se de där stora vingarna. Jag trodde inte att jag hörde rätt när de började spela låten och kände att jag kunde dö lycklig när Ola dessutom traskade ut med de där vingarna :D Helt underbart allting.

I Västervik 24 juli spelade de den för första gången under turnén, Ola klättrade omkring på slottsruinen och sjöng. Jag tackade dem efteråt eftersom det är en av mina absoluta favoriter. Får ståpäls varje gång.

Förutom många saker som är uppräknade här så älskar jag när man har perfekt temperatur i sängen. När det liksom är lagom varmt under täcket och sen svalt, typ krispig luft i rummet. Kan ligga och mysa bort hela dagen i sängen då! Täcket känns typ lent då, helt galen känsla :D

Förutom många saker som är uppräknade här så älskar jag när man har perfekt temperatur i sängen. När det liksom är lagom varmt under täcket och sen svalt, typ krispig luft i rummet. Kan ligga och mysa bort hela dagen i sängen då! Täcket känns typ lent då, helt galen känsla :D
Det där påminde mig om hur mycket tillfredsställelse jag får av att sova i tält en myggfri natt med kroppen i sovsäck inne i tältet och huvudet utanför.

Åh ja magnolior!! Och när det luktar sommar! Och när det är juni och man har en tröja med mjuk insida på sig kl 04 och går hem och fåglarna dånar :love:!

Doften av nytänd tändsticka! hahaha och även av stearinljusen! samt att göra kylskåpet skimrande

Sen TRÄD!!!! Bokar, ekar, åh haha jag blir så högstämd av dem, såna vidunder

och fööööl!!!! föltråden på buke :love: :love: :love: hahaha har peppat på den sen hösten

Åh ja magnolior!! Och när det luktar sommar! Och när det är juni och man har en tröja med mjuk insida på sig kl 04 och går hem och fåglarna dånar :love:!
O_o Det är ju så gräsligt. Få saker kan reta mig så mycket som fåglar. När allt är perfekt och de bara låter och låter, det tar aldrig slut. Vill bara skrika åt dem att vara tysta, att de förstör min perfekta stund.

Att dricka Resorb. Inte andra vätskeersättningar, just Resorb. Det är så gott och det ger mig superkrafter. Min man påstår att de har sagt till honom på apoteket att alla vätskeersättningar innehåller typ samma sak, men det spelar ingen roll för det är bara Resorb som är magiskt och kan få mig att orka hålla igång timme efter timme i värme och stress.

Åh, en till som förstår hur fantastiskt Resorb är :love:

O_o Det är ju så gräsligt. Få saker kan reta mig så mycket som fåglar. När allt är perfekt och de bara låter och låter, det tar aldrig slut. Vill bara skrika åt dem att vara tysta, att de förstår min perfekta stund.
Neeej ih det är ju svinfett att de är så ystra om våren! Men så är jag inte speciellt lättstörd av ljud heller, minns när jag var liten och fast i böcker och folk ba "Sofia Sofiiiiiaaaaaaaaa SOFIA!!!!" innan de fick klappa lite på mig för att jag skulle bryta bokuppmärksamheten :o. Haha gud hoppas jag har neuroplasticitet nog så jag kan ställa om om jag tex skulle få ett barn

Neeej ih det är ju svinfett att de är så ystra om våren! Men så är jag inte speciellt lättstörd av ljud heller, minns när jag var liten och fast i böcker och folk ba "Sofia Sofiiiiiaaaaaaaaa SOFIA!!!!" innan de fick klappa lite på mig för att jag skulle bryta bokuppmärksamheten :o. Haha gud hoppas jag har neuroplasticitet nog så jag kan ställa om om jag tex skulle få ett barn
Jag stör ihjäl mig på att jag inte har den fokusen att jag blir totalt borta för omvärlden ibland. Jag ör alltid när någon pratar med mig. Har skitsvårt att koppla bort. Och så ser jag min familj, alla tre även sambon, där man i stort sett kan hoppa och vifta framför dom utan reaktion. Ibland funderarjag på om jag är osynlig. O_o:laugh:

Såhär med våren i antågande så kom jag på en grej som jag är sådär barnsligt förtjust i, med betoning på barnsligt.
Att göra rännor mellan vattenpölar :D
Så när man ser att det har samlats vatten någonstans och man får vara sådär "jamen, det är nog bäst att jag tar en spade och gör så att det vattnet kan rinna bort, så det inte blir så vattensjukt där..." då myser jag :laugh:

Håller med! Ägnade hela em/ kvällen igår på ridbanan och gjorde precis det. Haha, va så mysigt att gå där och tömma pöl efter pöl

Jag älskar ljudet av porlande vatten. Kan stå och lyssna eller titta på vattnet som rinner nästan hur länge som helst.

En annan sak jag verkligen gillar är att ligga i hängmattan på verandan vid sommarstugan. Lagom varmt, lyssna på fåglarna och en bra bok till så är det perfekt. Så skönt. :love:

Liknande trådar

Hästvård Jag skulle vilja läsa om era upplevelser. Jag tycker det har varit svårt att sätta fingret på vad som inte stämt och jag har haft lätt...
2
Svar
21
· Visningar
2 721
Senast: skuggi
·
Hästvård Hej alla! Måste få skriva av mig lite o kanske höra andras tankar o funderingar. JAG GER UPP! I hela mitt 29- åriga liv har pållarna...
2
Svar
22
· Visningar
3 696
Senast: 333
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II