Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här får vi slåss om det och lagret hemma är nog på typ 5 kg nuHööks lucka fem. Jag vet en häst som kommer bli mycket lycklig
Visa bifogad fil 107119
Ska nog inte ens svara hur många kilo mina hästar har på väntHär får vi slåss om det och lagret hemma är nog på typ 5 kg nu
Vi tränar inte ens, skämmer bara bort Och så gick mammas frys sönder, där fanns en massa äppelmos att ta hand om. Det blev 650 godisbitar till.Ska nog inte ens svara hur många kilo mina hästar har på vänt
Men det går åt en hel del till klickerhästar . Lilla fröken får dock bara trista höpellets, hon blir för besatt av såna där supergoda godisar och kan inte fokusera
Jag hade gärna tagit en sån! Jag har Nordqvists tekalender och det STÅR INGEN NUMMER PÅ ASKARNA.Tycker ni ska vara glada att ni får leta nummer. Det är ju en del av nöjet. Lite besviken på hudotekets ur den aspekten Visa bifogad fil 106944
Det är vanligt bryggkaffe så du kan köra i vanlig kaffebryggare eller typ pour-over (köp en filterhållare för typ 100kr) om du inte vill köpa en hel kaffebryggare.@Malibu_Stacy kaffekalendern, behöver man nån fancy bryggare eller funkar det till typ perkulator/vanlig kaffebryggare? Jag kör ju bara snabbkaffe, men till nästa år hade det varit kul med en kaffekalender känner jag
Ah toppen tack för svar!Det är vanligt bryggkaffe så du kan köra i vanlig kaffebryggare eller typ pour-over (köp en filterhållare för typ 100kr) om du inte vill köpa en hel kaffebryggare.
Vi kör antingen pour-over eller kaffebryggare (mockamaster). Kaffet i varje lucka räcker till 1/2 liter färdigt kaffe