Den jag fick var också grön!Min heter till och med Green nånting! Men då förstår jag varför ni undrade vad det var
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den jag fick var också grön!Min heter till och med Green nånting! Men då förstår jag varför ni undrade vad det var
Min heter till och med Green nånting! Men då förstår jag varför ni undrade vad det var
Min heter till och med Green nånting! Men då förstår jag varför ni undrade vad det var
Okej, makes sense jag var tvungen att öppna min och kolla, min är definitivt väldigt mörkgrön när jag swatchar den på handryggen.Min hette Satin såg jag nu
Samma här! Jättefint skimmer och jag älskar nyansenVar tvungen att kolla upp min nu (antog att det var glitter man hade ovanpå den vanliga skuggan) och min är typ militärgrön med guldiga skimmer. Passar förvånansvärt bra ihop med LH-pennan (lekte lite nyss med bägge, ska inte ut mer idag…).
Samma här! Jättefint skimmer och jag älskar nyansen
Glossybox - Clean it Zero från Banila
Lakritsfabriken - lakrits med violsmak
Pukka - three fennel (idag dricker jag dock teet från häromdan, feel new. Känns...passande eftersom barnet ville gå upp 6.30 istället för 8 som resten av veckan... )
Edit. Läst lite om Clean it Zero nu och den låter ju minst sagt toppen! Kul!!
Det var den som fick mig att bli sugen på kalendern.