Öppningstråden - adventskalender 2022

Min hette Satin såg jag nu 😁
Okej, makes sense 😂 jag var tvungen att öppna min och kolla, min är definitivt väldigt mörkgrön när jag swatchar den på handryggen.

Hade blivit väldigt förvånad om vi inte hade rett ut det här och nån av er som fick den mer rosa varianten hade skrivit att den funkar på kinder och läppar också 😂😂

IMG_20221203_212513_edit_2444324599322844.jpg
 
Glossybox - Clean it Zero från Banila
Lakritsfabriken - lakrits med violsmak
Pukka - three fennel (idag dricker jag dock teet från häromdan, feel new. Känns...passande eftersom barnet ville gå upp 6.30 istället för 8 som resten av veckan... 🥱)

Edit. Läst lite om Clean it Zero nu och den låter ju minst sagt toppen! Kul!!
 
E7B3EB62-A839-46B4-BE47-0453815876EF.jpeg


Idag blev det väldigt mycket Effol eftersom insidan av kalendern havererade när jag tog ut nr 4… nåja, läppsyl, handkräm, hästgodis, tabletter för luftvägarna och någon kräm att smörja i hästens näsborrar, den sista kan jag nog glömma att kunna använda på min häst. 😅

I min egna kalender så blev det en superbra hårklämma från Leonie.

Mandelschampoo från L’Occitane.

Body oil med fikon från HappySoaps, luktar fantastiskt.

Och från ETS blir det idag grönt te med pepparmint, kanel och lakrits.
 
Dagens:

Ansiktskräm från L'occitane
Värmeskydd från Lyko (väldigt användbart, används typ dagligen!)
Handkräm med mangodoft från Bodyshop
Mascara från Lancôme (Hypnôse, älskar den!)
Clean it Zero i Glossybox
Honeysuckle & Davana från Jo Malone. Doftar också helt vansinnigt gott 😍
Assamte från Pappas Te, luktar gott men blir kanske för mesigt för mig. Jag vill att te ska smaka annat än bara varmt vatten 😅

IMG_20221204_095606_edit_2478931667886834.jpg
 
Glossybox - Clean it Zero från Banila
Lakritsfabriken - lakrits med violsmak
Pukka - three fennel (idag dricker jag dock teet från häromdan, feel new. Känns...passande eftersom barnet ville gå upp 6.30 istället för 8 som resten av veckan... 🥱)

Edit. Läst lite om Clean it Zero nu och den låter ju minst sagt toppen! Kul!!

Det var den som fick mig att bli sugen på kalendern. :)
 
I min egen kalender var det läppbalsam från Clinique, har precis använt upp det jag fick i förra årets kalender så det blir perfekt. Älskar verkligen det läppbalsamet!

MM var ett nagellack i babyrosa och LH en pennvässare som jag verkligen behöver! Rensade ju ut allt jag hade i sminkväskan (ja, även själva väskan) och pennvässare är sånt jag aldrig kommer ihåg att köpa. :)

7531FC25-5D74-4B2E-866A-3DD925D71CB4.jpeg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp