Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade varit rätt coolt om buke hade varit representativt för Sverige. Ca 70% åt F!+MP+V! Inte illa pinkat!
Och att de vinner många av oss vänsterfeminister
@Petruska Det är ju nästan så att man återfår hoppet om människorna
Jag har Poströstat. Dvs röstat på Fi och kryssat Soraya Post. För att det är helt genialiskt med en rom i EU-parlamentet, fattiga och förtryckta romer är en skamfläck för Europa. Det måste bara lösas.
Jag kommer att personrösta när jag väl bestämt mig, för just nu velar jag. EU-frågorna är för mig separerade från riksdagsvalet, så det är inte alls säkert att jag röstar samma.Hur tänker ni? Kommer ni rösta annorlunda än riksdagsvalet? Vad är viktigt för er? Kommer ni personrösta?
Hade jag inte varit så genomgrön centerpartist hade jag nog också röstat på Soraya.Jag har Poströstat. Dvs röstat på Fi och kryssat Soraya Post. För att det är helt genialiskt med en rom i EU-parlamentet, fattiga och förtryckta romer är en skamfläck för Europa. Det måste bara lösas.
Självklart, men inte alls mindre naturligt. Bara en annan grundsyn på människans frihet, förmåga och ansvar och möjligheter.@Mirtai Det underliga är väl att problematisera det vänsterorienterade hos F! med hänvisning till att feminismen inte ska "drunkna" i det. Högerorientering/liberalism, innebär ju i så fall också drunkningsrisk.
du sovjet är slut nu för tiden en röst för gudrun är lika med det gamla vpkJag kommer faktiskt att rösta på Fi även i riksdagsvalet - efter att länge ha slitit med frågan. Det där med att "kasta bort sin röst" på ett parti som ändå inte når 4 proc när den istället kunnat bidra till att SD inte blir vågmästare ...
Men jag kom fram till att jag vill rösta med hjärtat. Gudrun Schyman är så briljant. Dessutom framstår Fi som det tydligaste antirasistiska alternativet till SD. Case closed för min del
Vi verkar vara många MP här
Onekligen Jag röstade MP i förra riksdagsvalet. Är glad att Fridolin är tillbaka i leken, men han behöver nog bli lite varm i kläderna. Blev faktiskt besviken på honom i senaste partiledardebatten. Otydliga svar, undvikande att svara på frågor, verkade inte alls vara samma knivskarpa politiker som jag tycker att han är.