Om vi skulle skriva en bok...

Jag skulle skriva om hur man klarar sig och barn om mannen överger familjen.

Jag skulle skriva om hur ställen som Bukefalos är viktiga mötesplatser där människor med neuropsykiatriska funktionshinder och psykiska sjukdomar får en chans att dela med sig av sitt perspektiv och sina erfarenheter på ett sätt som gör att vi inte har det lär oss och blir bättre på vårt bemötande. Modiga, modiga bukefalister som tar plats och berättar och som har lärt mig saker som jag har stor nytta av både i yrkeslivet och privat.

Kan ni inte börja skissa på era kapitel, vissa skulle jag verkligen vilja läsa :love:

I egenskap av trådstartare så kan jag skriva förordet :up:

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
232
Senast: Badger
·
Hemmet Jag har snöat in på nostalgi hästböcker från 80 talet. Letar efter en speciell, men kan inte komma på vad den heter. Jag tror det är...
Svar
3
· Visningar
325
Senast: FiaM
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
4 125
Senast: Piglet
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 744
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mål 2025
  • Äta rätt saker, vad då?
  • Vad gör vi? Del CCVII