Ah!Jag kanske inte skriver ett eget kapitel ännu, men jag kan korrekturläsa era texter!
Du har det rätta sadistiska sinnelaget för en god korrekturläsare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah!Jag kanske inte skriver ett eget kapitel ännu, men jag kan korrekturläsa era texter!
Oj! Det måste jag nästa kolla upp. Har ju en del facklitteratur men gissar att du är ute efter något lite mer lättläst/populärvetenskapligt?
Minska första tanke är ju att först och främst kolla upp det hela hos foniater och/eller logoped. Det går att söka logoped på egenremiss så du behöver inte gå via vc. Jag ska fundera ett varv och se om jag hittar något. Är faktiskt osäker på om det finns något vettigt skrivet som inte kräver en massa förkunskaper.
Vi kan dela på kapitlet - jag tar credit och du skriverDet kapitlet ville ju jag skriva
Och du måste du också ingående beskriva skinkrosor!Smörgåstårtor.
Jag tror inte att @Hyacinth s avtar är otrevlig. Jag tror att det är en människa som är så udda att den enda överlevnadsstrategin är att göra sitt liv till ett slags all-konstverk. Det är ett sätt att ta kontroll och istället för att anpassa sig bejaka sitt jag. Jag tror att vi på Buke skulle gilla avataren men att hen skulle se till att forumet aldrig gick under drama-alert orange (eller rosa). Och man behöver nog också vara försiktig runt hen, den typen av överlevare är burdusa och stänger av andra. kanske föraktar hen svaghet för att hen är rädd att vara svag och riskera sitt "konstverk".Jag har ju redan skrivit en Bukebok, men kan tänka mig fler. Kanske ett kapitel om @Hyacinth s otrevlige avatar eller så kan jag hålla skrivarkurs för er som är tveksamma till om ni klarar att skriva ett kapitel.
Expert på just det?Meningen med livet.
Oh yes.Expert på just det?
Smörgåstårtor.