Om ni tycker att Hobby Horse

Sv: Om ni tycker att Hobby Horse

Meeen vilka kläder! :bow: Hade jag haft pengar hade jag handlat som en tok! :D

Inte ens de begagnade kläderna hamnar i en prisklass som inte gör ont:devil:

Deal of the Weekend! This blouse set is on sale this weekend only for $550. When they are gone, they are gone, first come first served. Reg. $925, listed under sale blouses. Size xxs, xs, small.

"bara" 550 $, billigt, jo tjena! :D

17 vad dyrt allt är! :eek:

Det finns helt klart en marknad för detta! Ingen sykunnig som vill starta showkläder-ateljé i Sverige?? (med sådana här snygga kläder menar jag)

Det finns helt klart en marknad för detta! Ingen sykunnig som vill starta showkläder-ateljé i Sverige?? (med sådana här snygga kläder menar jag)

Det måste ju gå att få lönsamhet på detta i Sverige också. Man importerar ju hur mycket som helst från USA så varför inte få det uppsytt på plats så att man kan få det som man vill ha det?

jag är helt klart en pres. kund!

Jag hoppas kunna sätta i gång i liten skala till sommaren med att sy upp och sälja :D Inga chaps dock.. har inte riktigt råd med en lädersymaskin och har inte tid att sy dom för hand... Men håll utkik, det kommer dyka upp.. jag lovar! :D Ska se om jag inte kan få upp en liten aptitretare till er innan månadskiftet.. svårt att hinna med allt just nu bara...

ja vad roligt jag tänkte faktiskt på dig.:idea:

Wiii :D Det är bra det, kom ihåg mig till sommaren - om vi inte ska tjuvstarta lite förstås ;) I mitt fall så blir det här ett försök att få ekonomin som studerande hästägare att gå runt.. Ser ni något chockrosa på en vit häst studsa omkring på banorna i sommar så tveka inte, jag har säkert lite grejer med mig att visa upp eller sälja.. ;) *reklam, reklam, reklam* ;)

något att visa på April show kanske??

Finns redan en person här på buke som syr snygga showkläder!
CaliforniaSwed :banana:

ja, eller jag tror de, men vet inte alls vad den heter, men skicka iväg ett PM till henne och fråga vetja! :banana:

oj jösses!

och, haha, värsta elvis-kläderna. :angel:

/helen som tyckte att det där va lite för mycket för hennes smak:angel:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Kollade nu på mina försäkringspapper, har hos folksam. Kan se dom har ökat med 1000 kr om året alla senaste åren. Så varje gång jag får...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 013
Senast: fio
·
Fritid Jag inser att jag inte har några intressen eller hobbys kvar som jag pysslar med. Livet består mest av arbete och hushållsskötsel känns...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 482
Senast: PatCed
·
Anläggning Jag har många grindar i mina hagar, många olika delar som jag kan öppna/stänga till. Gillar inte riktigt tråd-/bandgrindar till grindar...
Svar
10
· Visningar
1 351
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan För att inte hijacka andra trådar, här är en tråd där vi kan diskutera våra tankar kring ryttarens vikt som komponent i ridningen. :)...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 568
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar