Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Av dessa raser är dock den ryska vinthunden förmodligen den jag skulle klara av bäst. Men det var ju inte det du frågade efter... OM jag hade engagemanget, kunnandet och tålamodet så ligger ändå dobermannen allra överst på listan. De är hundarnas absoluta fullblod!
Delar med mig av makens snygghetslista... hoppas det är ok.
Makens lista:
am. staffordshire bullterrier (han tycker att de stora är finare än de små engelska)
boxer
jack russel den lågställda korthåriga typen, gärna med mycket vitt
west highland white terrier
Han säger också att om alla rottweiler var så fina som vår, så skulle han välja rottweiler
- men ingen rottweiler är så fin som vår hund - de flesta är fula..., tillägger han...
Tycker att det är kul att se vad alla har för smak när det gäller enbart utseendet på hunden!
När man sen väljer ras så är det ju så mycket annat som är viktigare, men man har ju ändå någon ras som man tycker är vackrare än andra...
Jag har alltid älskat Siberian Husky, de är så vackra! Men jag tror ändå inte att det är något för mig (har ju provat, i och för sig med en "svår" omplacering).
Dogo Argentino är också en ras som jag tycker är oerhört läcker, men att köpa en...nääe... Det räcker att ha haft cane corso och presa canario i familjen. Inga mer mastiffer för min del...
Men titta kan man ju!
Hundavel & Ras
Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever!
Vi har haft hundar i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.