Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lätt att styla låter braJag klippte mig förra veckan som på första bilden fast kanske lite längre. Hade till skulderbladen innan. Jag är sämst på att veta vad olika personer passar i men vill bara säga att det är sån himla skön längd på håret nu, helt perfekt! Det är inte i vägen, jag måste inte fläta när jag sover, kan fortfarande sätts upp i tofs, mitt självfall är tillbaka och det är lätt att styla! Somnar jag med blött hår dock ligger det lite hur som på morgonen, haha.
Så jag säger kör
Såhär såg det ut när jag klippte förra gången (fast där är jag mycket plufsigare i ansiktet än nu )
@nexxa Sidobena vore ju intressant att testa kanske. Har en irriternade virvel i pannan dock som kanske kan ställa till det.
@Piek Du kan nog ha rätt angående tonerna, men en mörkare röd/rödbrun kunde ju vara något.
En ombre har jag varit sugen på länge, eller dip dye. Snedlugg tror jag blir svårt med virveln i pannan, tyvärr för det är riktigt snyggtKör på lite kortare, men jag tror du passar bättre i ljusare hår, kanske en ombre och ungefär den längd i bilden ovan. En snedlugg på det kommer bli finemang!
En ombre har jag varit sugen på länge, eller dip dye. Snedlugg tror jag blir svårt med virveln i pannan, tyvärr för det är riktigt snyggt