Och efter att ha sett filmen på honom så blir ingen förvånad
Hans MH?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och efter att ha sett filmen på honom så blir ingen förvånad
Åh jag har läst om dem också om jag ville ha en någorlunda mera aktiv hund så skulle en sådan stå högt upp på listanJust precis denna vecka har jag gått och förälskat mig i pälsade Xoloitzcuintle i mellanstorlek. Jag vet inte ens hur jag hamnade på en sajt om dem men här sitter jag nu och är nyförälskad.
Men det går över. De är ju omöjliga att hitta här och deras nakengen låter läbbig!
Jag vill också ha en svansson @Killaloe vill ha en trevlig och snäll gårdshund idag och en golden känns perfektJag vill ha en svansson
Hmm, kanske skulle satsa på att klona honom?! Han hade förvisso hittat på massa egna små hyss som gårdshund men annars hade det nog varit ett prima liv för honomJag vill också ha en svansson @Killaloe vill ha en trevlig och snäll gårdshund idag och en golden känns perfekt
Beror på vad för småhyss det hade varit?Hmm, kanske skulle satsa på att klona honom?! Han hade förvisso hittat på massa egna små hyss som gårdshund men annars hade det nog varit ett prima liv för honom
På tal om det heter malle-kenneln Daneskölds eller nåt liknande, bara så här några månader senare googla efter något dansktJag vill ha en fortfarande ha en Malle eller en söt liten Aussie tik.
Jo det är ju just de pälsade som är fina. Men man stödjer ändå avel på en hundras som avlas för en mutation som jag tycker låter ganska obekväm för hunden.Åh jag har läst om dem också om jag ville ha en någorlunda mera aktiv hund så skulle en sådan stå högt upp på listan
Nakengenen bryr jag mig inte om, jag skulle inte avla och man kan ju välja en pälsad valp
Är det inte en gammal ras som har varit så länge? Dvs det är inget modernt som uppkommit för utställningar. De kommer ju ursprungligen från ett varmt land också.Jo det är ju just de pälsade som är fina. Men man stödjer ändå avel på en hundras som avlas för en mutation som jag tycker låter ganska obekväm för hunden.
Haha, han är bra på att hämta saker och lämna dem på spännande ställen tex. Eller rensa jordgubbslandet/spaljen för ärtor på allt som är ätbart Men annars är han fenomenalt fin på att gå och skrota och sova på fötterBeror på vad för småhyss det hade varit?
Jag vill ha en hund under mina fötter nu när jag sitter vid datorn ute Jag vill helt enkelt ha en hundversion av min katt! Fast en som är lite mera accepterande av vila fötterna på dem ... och lättare päls
Vi har inget jordgubbsland bara vinbär och krusbärHaha, han är bra på att hämta saker och lämna dem på spännande ställen tex. Eller rensa jordgubbslandet/spaljen för ärtor på allt som är ätbart Men annars är han fenomenalt fin på att gå och skrota och sova på fötter
Då är det lugnt Konstigt nog så äter Svansson i princip allt (och då menar jag allt ) men inte vinbär eller krusbärbara vinbär och krusbär
Vi får låna honomDå är det lugnt Konstigt nog så äter Svansson i princip allt (och då menar jag allt ) men inte vinbär eller krusbär
På tal om det heter malle-kenneln Daneskölds eller nåt liknande, bara så här några månader senare googla efter något danskt
Det är eller var en dansk kennel som är känd för utmärkta bruksmallar.På tal om det heter malle-kenneln Daneskölds eller nåt liknande, bara så här några månader senare googla efter något danskt
Precis. Känner en vovve därifrån, mycket trevlig. De verkar vara aktiva fortfarande.Det är eller var en dansk kennel som är känd för utmärkta bruksmallar.
En av mina dobbis köpare köpte sin första malle därifrån på 90 talet.Inte den vackraste mallen i världen men jäklar vilket drag det var i den Och så rättnavlad innanför pannbenet.Precis. Känner en vovve därifrån, mycket trevlig. De verkar vara aktiva fortfarande.
En av mina dobbis köpare köpte sin första malle därifrån på 90 talet.Inte den vackraste mallen i världen men jäklar vilket drag det var i den Och så rättnavlad innanför pannbenet.