Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om ni hade 5000kr ni måste spendera på "nåt till dig själv". Vad skulle göra/köpa då? Betala hyra, räkningar, lån mm gills icke!
Om ni hade 5000kr ni måste spendera på "nåt till dig själv". Vad skulle göra/köpa då? Betala hyra, räkningar, lån mm gills icke!
Skor som jag kan gå i utan att få mer ont.Om ni hade 5000kr ni måste spendera på "nåt till dig själv". Vad skulle göra/köpa då? Betala hyra, räkningar, lån mm gills icke!
Jag hade köpt något kul till huset. Några fina krukor, en fin utomhusblomma eller liknande. Annars ska vi köpt att byt båtsläp nästa vecka så pengarna går ju åt till det.Om ni hade 5000kr ni måste spendera på "nåt till dig själv". Vad skulle göra/köpa då? Betala hyra, räkningar, lån mm gills icke!
Hoppsadel eller ridhjälmOm ni hade 5000kr ni måste spendera på "nåt till dig själv". Vad skulle göra/köpa då? Betala hyra, räkningar, lån mm gills icke!
En skrivarkurs, eftersom jag längtar efter att komma igång med att skriva men misslyckas med att komma in på någon kurs på högskola/folkhögskola....Om ni hade 5000kr ni måste spendera på "nåt till dig själv". Vad skulle göra/köpa då? Betala hyra, räkningar, lån mm gills icke!
Hmm. De hade kunnat gå till en ny säng, med lite bidrag från mitt eget konto också Det hade varit skönt!Om ni hade 5000kr ni måste spendera på "nåt till dig själv". Vad skulle göra/köpa då? Betala hyra, räkningar, lån mm gills icke!
... fasen. Jag har inte fått 5000 kr men jag blev jäkligt sugen på att betala för en sån där rejäl städning nu när jag kom tänka på tankenHmm. De hade kunnat gå till en ny säng, med lite bidrag från mitt eget konto också Det hade varit skönt!
Eller nej nu vet jag! En riktig djupgörande städning av lägenheten, dvs betala någon annan att göra det
... fasen. Jag har inte fått 5000 kr men jag blev jäkligt sugen på att betala för en sån där rejäl städning nu när jag kom tänka på tanken
@Sel Du ska inte möjligen till Sverige någon gång snart?
Ingen aning.Om ni hade 5000kr ni måste spendera på "nåt till dig själv". Vad skulle göra/köpa då? Betala hyra, räkningar, lån mm gills icke!
Frågan är isåfall vad man ska satsa på?Köpa aktier
ÄhNej, men jag kanske kan konsultera över skype? Reducerat pris liksom!
Ingen aning.
Fick 100.000 för en månad sedan och är helt ekonomiskt handlingsförlamad. Behöver inget och vill inte ha något
Frågan är isåfall vad man ska satsa på?
Har ett par hundratusen nu och eventuellt mer på ingång i form av arv. Lägger det på hög just nu hos SBAB, de har iaf 0,5% ränta Betalade av det sista på bilen i en klumpsumma förra månaden. Vi funderar på att betala av hela huslånet inom ett par år.100 k är ju en bra buffert att ha på ett konto in case of kris om du inte redan har en buffert?
Typ par hundra kan man ju ha på ett buffertspar, lättåtkomliga men ändå med liite ränta. Efter det hade jag valt att lägga sparandet på ett ISK som ett mer långsikt typ pensionsspar.
Har du ovanstående fixat och har ngn form av lån hade jag om jag vore du amorterat ner lånet.