Annapanna666
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är efter 50 som man vågar sig på sin dröm att skriva en bok ! Inte bara nackdelar.....Händer mycket med en när man passerat 50..
Värme vallningar, obstinat ( värre än nånsin)
Kan inte valörer på mynt...
Börjar likna mormor!
Ja att åldras är inget för veklingar!! Jag har kräm som lindrar svett och värmevallningaf. Men det tar inte bort dem helt. Har fått ett humör som förvånar mig själv Tar ton mot chefen vilket också förvånar mig. Jag som alltid trott och tyckt att chefen vet bäst......Men har träffat världens man som får mig att känna mig saftig och ung- har aldrig haft det så bra som nu. God ekonomi ingen oro för barnen längre, lugnt och skönt. Jag vill bara att allt med min kropp ska vara som förrHänder mycket med en när man passerat 50..
Värme vallningar, obstinat ( värre än nånsin)
Kan inte valörer på mynt...
Börjar likna mormor!
Jag skulle vilja ha och behålla den kroppen jag hade mellan ca 40-50 år. Då hade jag gått upp lite i vikt så att jag började känna mig mer kvinnlig, fick lite former.Jag älskar den jag är idag, som äldre (fy sjutton för att vara den jag var vid 20 ... eller 30!) MEN jag önskar såååå att jag var det i en 20-årings kropp. SÅ mycket jag hade gjort då! Ok, jag VET att alla dessa år sedan jag var 20 är de åren jag behövt för att lära mig allt jag vet idag, för att bli den jag är idag ... men nu har jag så lite tid att verkligen använda mina lärdomar. Nån sa, att Youth is wasted on the young. Ibland håller jag med. Jag vill vara den jag är idag - men kunna utnyttja det i en ung kropp. I ett liv som ligger framför mig. Det stör mig gränslöst.