Om att runda hästen kring innerskänkel

Sv: Om att runda hästen kring innerskänkel

Testar dittförslag med ny inloggning. Är kvar vid datorn, utloggad en stund...

Nu har jag skapat vår nya lista, så du kan skriva in dig där, knasan! Bara skicka ett mejl till subscriben! Gäller även andra intresserade. Detta är adressen: hastfilosoferna-subscribe@yahoogroups.com. Jag fungerar som diktatorisk moderator och kommer att omedelbart bannlysa bråkstakar. Så endast seriöst intresserade ombeds delta. Hoppas att få med alla mina härliga kompisar härifrån, förstås! :) Så nu kanske trådarna håller sig till sak här på buke i fortsättningen... He he...

Tjena!
Lyckas inte logga in! deras andra alternativ är att man mailar så vi får väl se när det lyckas...
Vill bara varna lite för att det är lite begränsat hur mycket jag kan sitta vid datorn, så jag kan komma att dröjja.

Jättefint initiativ!!!

Jättebra initiativ! Jag är redan medlem... :D

Välkomna med! :) Om det uppstår problem är det bara att pm:a mig!!! Jag ska fixa så knusan kommer med också. Dethär blir nog riktigt bra det!!! :) :)

Nu säger Yahoo att jag är med i hastfilosoferna, som väl är. Nu ska jag bara lista ut hur man snackar! Vi hörs! Förhoppningsvis genom yahoo nästa gång!
Kul att se fotona! Ska försöka lägga ut en bild, jag med!

Nu har jag mailat till ovanstående, hoppas att det funkar!!

Tack :bow: :bow: :D för ett jättebra initiativ!!

:love:
Till er alla! Har skickat en presentation nu genom yahoo som borde komma till er, om det fungerar!
Måste dessvärre också meddela att jag har så ont i handleder och nacke att jag inte kan sitta vid datorn nu på ett tag, och jag kommer inte att kunna vara särskilt frekvent i framtiden heller. :cry: Så grym är verkligheten! :smirk:
Vill iallafall önska er varmt lycka till och säga att jag är lycklig över att jag fått veta att ni finns!

Kommer således inte att kunna besöka Buke heller, förstås, ifall någon undrar.

För oss som har "talat" med dig på buke, kommer du ändå att vara kvar! :) Krya på dig så hörs vi senare!!! :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
807
Senast: Tuvstarr
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat