Olyckligt valda varumärken

Lite vitsigt ändå! Även om plan B alltid är andrahandsalternativet så tänker man på plan B som det som åtminstone bombsäkert fungerar.
Håller med, jag tycker nog att det är ett ganska bra namn ändå! Jag tolkar det som att när alla andra rör ihop det och gör fel så kan man komma till Plan B och lita på att allt löser sig. Men jag förstår förstås att det kan tolkas på andra sätt också!
 
Well, försäkringskassans logga visar ju någon som stoppar ett avlångt föremål i munnen, och det i en viss vinkel :angel:

1646221263611.webp
 
Linköpings universitet hade ett tag egna bussar som körde studenter och lärare mellan campusen i Linköping och Campus Norrköping. På bussen fanns ett stort tryck med universitetets minst sagt tvetydiga slogan:

Linköpings universitet - en resa mot bättre vetande
Den har jag akt med manga ganger men aldrig reagerat pa deras slogan.
 

Liknande trådar

Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
2
Svar
23
· Visningar
1 304
Senast: Enya
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 913
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 869
Ridning Min medryttarhäst är världens snällaste, tryggaste och lugnaste pojke, för någon vecka sedan red vi förbi ett garage där någon plötsligt...
Svar
6
· Visningar
2 170
Senast: SkorpSmulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp