De finns i hela Sverige.Hahaha ett företag i grannbyn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De finns i hela Sverige.Hahaha ett företag i grannbyn
När jag bodde i Berlin så gick jag regelbundet förbi resebyrån "Titanic Reisen".
BØGEGÅRDENS, är ett stuterinamn i Danmark.Det bästa är ju att de ändrar namnet på jordbruksmaskinerna när de exporterar dem till Sverige... men jag vet inte om Bogballe är så mycket bättre än Bögballe
Edit: När jag var med och arrangerade arabhästutställning så hette en av hästarnas ägare Bøgh i efternamn... jag var djupt imponerad av speakern
Vi vet nog var de har haft ett finger med i spelet... ska en anlita dem tror jag det behövs ett STORT hus
Finns (fanns? ) även ett stuteri i Danmark som heter Mesballe Hade en liten knabstrup på foder ett kort tag med det namnetBØGEGÅRDENS, är ett stuterinamn i Danmark.
Viss ironi att det är uppfödning och avel på stället...
Finns ett företag som vad jag förstår utför renoveringar osv nära där jag bor. Företaget heter Björntjänst. Hur tänkte de då?
När jag var tonåring hade jag en T-shirt med trycket "I love Lund" och universitetets logga om jag minns rätt. Fick höra att en kvinnlig student burit en likadan på resa i Indien, och folks reaktioner på den blev ...intressantaVet inte om det är ett varumärke precis, men fick av en student veta att en anledning till att många indier söker sig till Lunds Universitet är att "Lund" på deras språk betyder penis. Så: "You... you have a degree in European history from Penis University?"
Ha, den har min engelsktalande sambo faktiskt inte reagerat på! Däremot tycker han att Willys är hysteriskt roligt, särskilt när vi säger att vi ska åka till "the big Willys"Skånska livsmedelskedjan CityGross får nog engelskspråkiga att haja till.
Det handlar ju om samma gross som i grosshandlare - 80 st av någonting = 1 gross. Men hur många vet det idag? Frånsett vi korsordslösare.
Ha, den har min engelsktalande sambo faktiskt inte reagerat på! Däremot tycker han att Willys är hysteriskt roligt, särskilt när vi säger att vi ska åka till "the big Willys"
Det stör mig varje gång jag ser det. Bara så fult!Här har vi ett företag som heter Bad Concept.
De renoverar alltså badrum och visste tydligen inte hur koncept stavas på svenska utan valde att ha ena delen av namnet på svenska och andra på engelska, vilket blev lite olyckligt...
Jag såg en företagsbil med loggan "Plan B", det tyckte jag var ganska olyckligt, dem lär man inte anlita i första hand liksom