Olyckligt valda varumärken

Ett annat tema kanske. Nedanstående bild finns på ett känt hästföretags hemsida med texten ” klassisk dressyr konsten att rida i harmoni med hästen”. Känns som att den som valt ut bilden har noll koll.

1648113078051.jpeg
 
Ett annat tema kanske. Nedanstående bild finns på ett känt hästföretags hemsida med texten ” klassisk dressyr konsten att rida i harmoni med hästen”. Känns som att den som valt ut bilden har noll koll.

Visa bifogad fil 87867
Får mig att tänka på en uppvisning jag var på vid Skokloster. Det var ett gäng glada amatörer som under titeln "Hästar i harmoni" skulle ha någon form av riduppvisning på en bana. Det började med att hästarna skissade up sig och vägrade gå in på banan, sen gick det inte mycket bättre. Synd om tjejerna men det blev så komiskt.
 
Såg en skåpbil som det stod BLM med stora bokstäver på idag. Mina tankar gick ju inte direkt till kylsystem eller vad det var de sysslade med O_o
 

Liknande trådar

Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
2
Svar
23
· Visningar
1 304
Senast: Enya
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 913
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 869
Ridning Min medryttarhäst är världens snällaste, tryggaste och lugnaste pojke, för någon vecka sedan red vi förbi ett garage där någon plötsligt...
Svar
6
· Visningar
2 170
Senast: SkorpSmulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp