Olle, Kotten, Brorsan VAD ÄR DOM FÖR FÄRGER

Sv: Olle, Kotten, Brorsan VAD ÄR DOM FÖR FÄRGER

Nr 1 är väldigt svår att säga något om, för skarpt ljus och konstig vinkel. Kaninen verkar dessutom urfälld?

Nr 2 är viltfärgad.

Nr 3 är troligtvis svart/vit japantecknad, fast extremt dåligt tecknad ELLER extremt dåligt tecknad svart manteltecknad ELLER en kombination av sv/v japantecknad manteltecknad (fortf extremt dåligt tecknad, plus att det sistnämnda inte är en godkänd teckning och jag minns tyvärr inte på rak arm om det ens går att kombinera. Det var några år sedan jag höll på med kaninavel).

Sen så ÄR inte kaninerna någon färg eller teckning. De HAR en färg eller teckning. :angel:

Kanin 1 är Viltblå
Kanin 2 är Viltgrå
Kanin 3 är mest troligt Svart/Vit Japantecknad Brokad. Inbillar jag mig när jag ser blått i ena ögat? Isåfall är den nämligen wienertecknad också.

/Anna

åhh..´jag tackar och bockar:D:D:D:D:laugh:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 638
Senast: Enya
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 456
Äldre Hej! Moderator får gärna flytta tråden om den inte passar här. Vet inte vart jag ska placera den då tråden handlar om hästar, hundar...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 833
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar