Okej.. Marsvinsspelet, Gul_zebra, du är väl medlem?

E

Egonson

Varför funkar det inte för? Loggar in men sen står det du är inte inloggad, va faan :D

Sv: Okej.. Marsvinsspelet, Gul_zebra, du är väl medlem?

Nehe, är det så för dig med, att du loggar in, och sen trycker på t.ex Mina marsvin så står det "du är inte inloggad"?
Jag blev skraj, trodde jag hade blivit utkastad eller nåt :D

Haha, det är skitskoj! :p Lite svårt om man vill "ligga på topp" men man lär sig efter ett tag.

Fan, jag börjar fasa för att jag faktiskt har blivit utslängd. Men jag har inte fuskat! Damn it jag som hade fått sån flyt på uppfödningen :p

Edit: Nej nu funkar det ju :banana:

jag blev utslängd i förra omgången, trots att jag inte fuskat. blev lagom sur, hade precis samlat på mig massa bra 94or

Shit va kul! Behövligt för mig som snart förhoppningsvis ska föda upp en kull :D

knapplån...

Jag är beroende! :o Har 15 marsvin redan och blev medlem igår och väntar 6 kullar..... :o

det undrade jag med.
jag fick aldrig någon förklaring trots mailande

Ja, dåligt! Som tur var var jag ju inte utslängd, utan kan glatt fortsätta :D Har fått en 82a i förrgår :banana:

Men inte fasen går hon bra på utställningar trots hon är näst bäst i rasen? Hm.. :p

knapplån...

Jag är beroende! :o Har 15 marsvin redan och blev medlem igår och väntar 6 kullar..... :o

Hehe, denna veckan har jag fött upp 10 kullar (maxantalet) :rofl: Men så fick jag också en 82 poängare som sagt, jippi ;)

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
502
Senast: Emma-pemma
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 913
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Jag pressar tänderna när jag sover vilket gör att jag får ont i nacken och huvudvärk väldigt ofta. Dock stämmer inga av...
2
Svar
33
· Visningar
1 819
Senast: Amha
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 944
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar